وضعیت اورژانسی برای مصدومان پرسپولیس
وضعیت اورژانسی برای مصدومان پرسپولیس
کادر پزشکی پرسپولیس تکلیف مصدومان این تیم را برای تقابل با ذوب آهن اصفهان اعلام می کند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار معوقه با ذوب آهن اصفهان در حالی پیگیری می‌شود که تکلیف مصدومان این تیم هنوز مشخص نیست.
آسیب دیدگی سیامک نعمتی از ناحیه کتف بهبود پیدا کرده است تا مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با ذوب آهن نداشته باشد. با این حال وضعیت بازیکنانی نظیر امید عالیشاه، شهریار مغانلو و کمال کامیابی نیا که به دلیل آسیب دیدگی در پیروزی چهار بر یک این تیم مقابل شاهین بندر عامری در یک هشتم نهایی جام حذفی نیز غایب بودند نامشخص است.
کادر فنی پرسپولیس با وجود محرومیت سید جلال حسینی و فرشاد فرجی برای انتخاب زوج محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع و همچنین مصدومیت مغانلو و امید عالیشاه برای ایستادن کنار عیسی آل کثیر در خط حمله با مشکل روبرو شده است.
کامیابی نیا در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی امروز این تیم در قلب دفاع پرسپولیس قرار می‌گیرد در غیر اینصورت فرشاد فرجی جای او را برای نخستین بار در جمع دافعان سرخپوش پایتخت خواهد گرفت.
همچنین در صورتی که مغانلو بتواند برای بازی با ذوب اهن آماده شود در خط حمله پرسپولیس با آل کثیر بازی خواهد کرد و عالیشاه برای ادامه روند درمان خود همچنان دور از میادین خواهد ماند.
ترکیبی که با توجه به وضعیت مصدومان و محرومان پرسپولیس دستخوش تغییر می‌شود تا این تیم را در رقابت بالای جدول لیگ برتر با سپاهان دچار چالش کند.

  • منبع خبر : آخرین خبر