مدیران گاز و نفت گیلان از خبرنگاران صدا و سیمای استان تقدیر کردند
مدیران گاز و نفت گیلان از خبرنگاران صدا و سیمای استان تقدیر کردند
به مناسبت روز خبرنگار، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به همراه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با حضور در صدا و سیمای استان، ضمن دیدار با مدیرکل آن سازمان، از خبرنگاران صدا و سیما تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی در این دیدار نقش خبرنگاران را به عنوان وجدان بیدار جامعه درجه‌ات آگاهی بخشی و رفع مشکلات مردم مهم و حیاتی برشمرد.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی شایسته مدیریت و کارکنان صدا و سیما با شرکت گاز در زمینه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه، خواستار گسترش همکاری های فیمابین شد.

همچنین در این دیدار تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن قدردانی از توجه مدیران نفت و گاز استان به تلاش کارکنان صدا وسیما، بر کوشش هرچه بیشتر این سازمان در زمینه آگاهی بخشی به آحاد مختلف جامعه تأکید کرد.

وی با قدردانی از شرکت گاز بجهت حفظ پایداری جریان گاز استان در زمستان سال گذشته، از آمادگی کامل آن سازمان برای هرگونه همکاری درزمینۀ اشاعه فرهنگ مصرف انرژی در استان خبر داد.

در پایان این دیدار مدیران گاز و نفت استان با حضور در دفتر تحریریه خبر صدا و سیما و اهدای شاخه گل به خبرنگاران، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.

  • منبع خبر : گاز گیلان