تعطیلی شعب و کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی
تعطیلی شعب و کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی
تمامی کارگزاری های رسمی و شعب تابعه در شهرستان های رشت و رودبار که در وضعیت قرمز دارند ( به استثنای مراکز درمانی) از تاریخ ۸ آذر به مدت یک هفته تعطیل اعلام می شود.

به گزارش رشتستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در اجرای بخشنامه مورخ ۲۷ آبان سازمان اداری و استخدامی کشور و همسو با طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا در شهرهای کشور و با توجه به اعلام رئیس محترم سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی ادارات در هفته جاری ، تمامی کارگزاری های رسمی و شعب تابعه در شهرستان های رشت و رودبار که در وضعیت قرمز دارند ( به استثنای مراکز درمانی) از تاریخ ۸ آذر به مدت یک هفته تعطیل اعلام می شود.
بر اساس این گزارش ، این تعطیلی در استان گیلان شامل شعب سه گانه رشت ، شهرصنعتی ، کوچصفهان ، خمام ، سنگر ، منجیل ، رستم آباد و لوشان شده و همچنین کارگزاری های سه گانه در شهر رشت را در بر میگیرد .

شهروندان می توانند در صورت نیاز از خدمات غیرحضوری سازمان در سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir  مراجعه و یا موضوعات و سوالات خود را به سامانه پیامکی اداره کل استان به نشانی ۱۰۰۱۴۲۱۳۱ ارسال نمایند .