«جهاد تبیین» و «سواد رسانه» جدی گرفته شود
«جهاد تبیین» و «سواد رسانه» جدی گرفته شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزاری دوره‌های ضیافت اندیشه را حائز اهمیت و قابل تحسین دانست و بر ضرورت جدی گرفتن جهاد تبیین و همچنین تقویت سواد رسانه ای اعضای هیئت علمی و اساتید، تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در  آیین افتتاحیه پانزدهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه در سالن همایش‌های دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت با تقدیر از خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: مردم همیشه پایبندی خود را در ادوار و طول تاریخ انقلاب اسلامی، اثبات کرده اند، از این رو باید  با تلاش  مضاعف،  به مردم خدمت کنیم.
وی با تقدیر از تلاش‌های مسوولان‌ دانشگاه در برگزاری دوره های ضیافت اندیشه، افزود: در جنگ ترکیبی، امروز برگزاری دوره‌های ضیافت اندیشه بسیار مثمر ثمر و شایسته تحسین است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ضرورت «جهاد تبیین» و «سواد رسانه‌»، گفت: امروزه جهاد تبیین و جدی گرفتن سواد رسانه‌ای باید مورد توجه اساتید و اعضای هیئت علمی قرار بگیرد.
دکتر آشوبی با اشاره به  موافقت  رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو برخی از متهمان حوادث اخیر، گفت: باید دانشجویان را با جهاد تبیین در مسیر رشد و تعالی، سوق داد و ارتقای نظام سلامت را تحقق بخشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این  همایش، هدف از خلق انسان را تلاش برای قرار گرفتن در مسیر الهی دانست و اظهار کرد: انسان باید برای رسیدن به خدا ابتدا خود را بشناسد.
وی با بیان اینکه در علوم پزشکی، ماهیت خلقت انسان، نمایان تر است، افزود: مسیر خلقت انسان، قرار گرفتن در مسیر الهی و بازگشت به خدا است.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به استقبال اساتید از طرح ضیافت اندیشه، گفت: هدف از برگزاری این  دوره ها، علاوه بر تقویت تعالیم بصیرتی، اعتقادی و سیاسی، همگرایی و  گردهمایی اساتید و اعضای هیئت علمی در یک مکان و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها نیز  می باشد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان