سیاهکل | برگزاری جلسه شورای مشارکت در اداره بهزیستی شهرستان سیاهکل
سیاهکل | برگزاری جلسه شورای مشارکت در اداره بهزیستی شهرستان سیاهکل
جلسه شورای مشارکت بهزیستی به منظور بررسی چگونگی هزینه کرد اعتبار اختصاصی بنیاد مستضعفان با حضور ژیلا فقیه رئیس اداره بهزیستی سیاهکل، نماینده شهرداری ، مسئول دفتر نماینده محترم لاهیجان و سیاهکل، مددکاران بهزیستی و جمعی از معتمدین محلی در محل اداره بهزیستی سیاهکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان, ژیلا فقیه رئیس اداره بهزیستی سیاهکل با اشاره به افراد مشمول دریافت کمک هزینه ساخت مسکن در بهزیستی این شهرستان، مطالبی را در خصوص نحوه انتخاب و ثبت نهایی در سامانه و چگونگی نظارت بر اجرا بعد از واریز عنوان کرد.

وی در ادامه بر اختصاص قسمت عمده اعتبار به مددجویان در خصوص ساخت مسکن تاکید کرد و گفت: با انجام تفاهمات بدست آمده سعی براین است تا قسمت عمده اعتبارات به مددجویانی اختاص یابد که ناتوان از پرداخت سهم آورده ی مسکن هستند که امیدواریم این مهم با همکاری دستگاه های ذیربط تحقق یابد.

در ادامه این نشست مددکاران بهزیستی سیاهکل نیز گزارشی جامع در خصوص موارد اختصاصی خود ارائه نموده و ضمن اعلام یاری رسانی از سوی معتمدین و خیرین در اجرا و نظارت پروژه های مسکن مددجویان بهزیستی، مقرر گردید جلسه آینده شورای مشارکت به منظور بررسی و پیگیری نیازهای مددجویان بهزیستی در محل فرمانداری سیاهکل برگزار گردد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان