تقدیر رییس فدراسیون ورزش های همگانی و رییس کمیته ملی المپیک از سید مجتبی خدمت بین دانا کمیته ملی المپیک و محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت
تقدیر رییس فدراسیون ورزش های همگانی و رییس کمیته ملی المپیک از سید مجتبی خدمت بین دانا کمیته ملی المپیک و محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت
سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در دیدار رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان گیلان که با حضور اعضای شورای شهر رشت انجام شد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف ورزشی را نیاز امروز شهر رشت دانست و گفت: باید امکان انجام ورزش‌های همگانی برای همه شهروندان فراهم شود.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در دیدار با رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گیلان که با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت، هادی رمضانی نایب رییس شورای اسلامی و کریمی کرنق رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت انجام شد اظهار داشت:‌ شهرداری رشت و شورا معتقدند تنها ورزش فوتبال ورزش تخصصی این شهر نیست و باید در سایر حوزه‌ها هم سرمایه‌گذاری کرد.
سرپرست شهرداری رشت پیری جمعیت استان گیلان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید زمینه و بستر را به گونه‌ای فراهم کنیم تا امکان انجام ورزش‌های همگانی در سطح شهر و برای همه شهروندان فراهم شود از طرفی شورا و شهرداری رشت نیز در این راستا هر کمک و مساعدتی که نیاز باشد را دریغ نمی‌کنند.
محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز دراین دیدار ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در حیطه ورزش های همگانی اظهار کرد: شهرداری در تنها رشته ورزشی که مجاز به هزینه است ورزش همگانی است .
 وی با بیان اینکه ورزش های همگانی برای بیشتر شهروندان جذابیت دارد افزود: پیشنهادات خوبی توسط رئیس هیئت ورزش های همگانی به شورا و شهرداری رشت اعلام شده بود اما به واسطه ناهماهنگی های فراوانی که در گذشته در شهرداری رشت وجود داشت ،متاسفانه در این باره ترتیب اثر داده نشد و البته طی یکی دو ماه اخیر این ناهماهنگی ها تا حد زیادی برطرف شده، امیدواریم اقدامات خوبی در زمینه گسترش ورزش همگانی انجام شود و شورا و شهرداری رشت از این مهم استقبال و حمایت می کند.
کارگرنیا با تاکید به اینکه ترویج ورزش در محلات می تواند موجب نشاط و شادمانی شود بیان کرد : اینکه فقط در محلات به ورزش خاصی توجه شود ، یقینا مورد پسند عامه نیست و با ترویج ورزش های همگانی در سطح محلات در کنار استعداد یابی ، شور و نشاط بیشتری در محلات رشت بسط و گسترش پیدا می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورا وشهرداری رست حامی ورزش و ورزشکاران است افزود: باید برای توسعه ورزش تلاش کنیم و یقینا ترویج ورزش از بروز بسیاری از ناهنجاریها در جامعه جلوگیری می کند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه لوح تقدیری از سوی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و رئیس کمیته ملی المپیک به سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت و محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت اهدا و از تلاشهای ایشان برای ارتقا ورزش‌های همگانی تقدیر شد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت