ساختمان جدید اداره توزیع برق کپورچال و آبکنار افتتاح شد
ساختمان جدید اداره توزیع برق کپورچال و آبکنار افتتاح شد
ساختمان جدید اداره توزیع برق کپورچال و آبکنار با حضور محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،احمد دنیامالی نماینده مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، محمد پورخوش سعادت فرماندار و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان با صرف اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان – محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در مراسم افتتاح این پروژه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ،از جمله شرکت های بزرگ خدمات رسان در سطح کشور می باشد که درحال خدمت رسانی به بیش از یک میلیون و ششصد هزار مشترک در سطح استان گیلان است .

وی افزود شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به سبب شرایط آب وهوایی ، پیوستگی مناطق شهری و روستایی و پراکندگی مشترکین ، وظیفه سختی در راستای نگهداری و تعمیر شبکه های برق داراست و این وظیفه مهم با تلاش پرسنل خدوم این شرکت به منصه ظهور می رسد .

مهدیزاده اظهار داشت : در بحث نقدینگی و اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم در سایه تلاش و حمایت های مسئولین استان از جمله دکتر احمد دنیامالی نماینده مردم شریف این شهرستان، این مشکلات مرتفع گردد تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به مشترکین استان ارائه نماییم .

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق گیلان طی سالهای اخیر اقدامات بزرگ و قابل توجه ای به انجام رسانده است که از جمله آنها می توان به اجرای طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار و طرح افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط و همچنین هوشمندسازی لوازم اندازه گیری مشترکین جهت کنترل‌پذیری و روئیت پذیری با اولویت مشترکین صنعتی و پرمصرف اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در انتها ضمن تشکر از همراهی و همکاری مشترکین با این شرکت افزود : مدیریت مصرف انرژی در فصل سرد سال و عدم بکارگیری لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج بار موجب پایداری شبکه های توزیع برق در سراسر استان خواهد شد.

در ادامه احمد دنیامالی نماینده مردم شریف شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به جمعیت بالای شهرستان و پراکندگی جمعیت در مناطق شهری و روستایی، خدمت رسانی به اهالی و ساکنین این شهرستان به بهترین شکل ممکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ضمن تشکر از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: اهمیت برق پایدار و مطمئن در زندگی امروزه غیرقابل انکار است و تلاش مسئولین اینشرکت جهت پایداری شبکه‌های توزیع برق و همچنین ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شهروندان و متقاضیان قابل تقدیر و تشکر است .

دنیامالی در انتها اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی کپورچال و آبکنار و گسترش ساخت و ساز ، افزایش مشترکین و گسترش شبکه جدید توزیع برق در این بخش احداث ساختمان جدید اداره توزیع برق  برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم شریف این منطقه امری ضروری بود که بحمد ا… امروز شاهد افتتاح آن می باشیم .

گفتنی است محمد پور خوش سعادت فرماندار بندرانزلی،سید محمد علی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها،حامد حسن زاده مدیر امور توزیع برق شهرستان بندرانزلی و جمعی از مسئولین محلی این ناحیه نیز در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره توزیع برق کپورچال و آبکنار حضور داشتند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان