سرپرست شبکه بهداشت و‌ درمان شهرستان رشت معرفی شد
سرپرست شبکه بهداشت و‌ درمان شهرستان رشت معرفی شد
با حضور فرماندار رشت و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ با تقدیر از زحمات دکتر مازیار محمدی، دکتر اسماعیل نورصالحی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت شهرستان رشت معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی در نشستی که به منظور معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشت و با حضور دکتر حیدر زاده ‌معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های دکتر مازیار محمدی بخصوص در جهت بالا بردن شاخص های واکسیناسیون شهرستان و آرزوی موفقیت برای دکتر اسماعیل نورصالحی در مسئولیت جدید، تاکید کرد: بیماری کرونا تلنگری است که ما قدر عافیت را دانسته و روزمرگی ما را از شکرگزاری نعمات الهی باز نداشته و با رعایت موارد توصیه شده بهداشتی به حفظ سلامت جامعه کمک کنیم.

وی افزود: در این راستا باید قدردان تلاش‌های امید آفرین و متعهدانه آنانی باشیم که در عرصه بهداشت جامعه تلاش می کنند.

دکتر امام پناهی با بیان اینکه شدت همه گیری ویروس کرونا لزوم برخورداری از آمادگی لازم در مواجهه با بحران‌های بهداشتی و ضرورت تحول در شیوه های بهداشت و درمان را به اثبات رسانید، اضافه کرد: باید در کنار توجه به حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، بهبود شاخص های بهداشتی شهرستان نیز مد نظر باشد .

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به حجم بالای خدمات دهی مراکز بهداشتی و درمانی رشت حتی به مراجعان از سایر شهرستان‌ها علی الخصوص در دوره همه گیری کرونا، بر ارتقاء شاخص های واکسیناسیون با در نظر داشت تکمیل دز های اول و دوم و تشویق به دریافت دز سوم تاکید کرد.

امام پناهی در ادامه سخنان خود با تقدیر از خدمات شایسته دکتر محمدی، از دکتر نورصالحی سرپرست جدید شبکه بهداشت رشت به عنوان فردی باتجربه و با برنامه یاد کرد و ابراز داشت که تجربه در کنار علم می تواند سبب پیشبرد اهداف سازمانی در بالاترین سطوح شود.

گفتنی است دکتر نورصالحی پیش از این سابقه مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در کارنامه کاری و اجرائی خود دارد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت