نباید بودجه ای را که به امور فرهنگی تخصیص یافته است در شرایط کمبود بودجه به سایر حوزه ها منتقل نماییم
نباید بودجه ای را که به امور فرهنگی تخصیص یافته است در شرایط کمبود بودجه به سایر حوزه ها منتقل نماییم
هادی رمضانی نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت ضمن اشاره به اهمیت پرداختن به مباحث عمرانی اظهار داشت: نباید بودجه ای را که به امور فرهنگی تخصیص یافته است در شرایط کمبود بودجه به سایر حوزه ها منتقل نماییم.
رشتستان –  در ادامه نشست اعضای شورای شهر رشت با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، که روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه برگزار گردید، هادی رمضانی نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت ضمن اشاره به اهمیت پرداختن به مباحث عمرانی اظهار داشت: در این جلسه دوستان نماینده ازحوزه مجلس و شورا بقدر کافی به مسایل عمرانی اشاره داشتند از این رو برخود تکلیف می دانم برای این که حق مطلب در خصوص موضوعات فرهنگی نیز رعایت گردد، عرض نمایم در کنار مباحث عمرانی از جمله مشکلاتی که کشور ما و نیز شهر رشت با آن روبروست مسایل فرهنگی می باشد و در این میان توجه به شهر رشت با توجه به مرکز استان بودن آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی در ادامه افزود: در خصوص مباحث فرهنگی نسل جوان ما آماج حملات در رسانه ها و فضاهای مجازی قرار دارند و وضعیت ما به گونه ای است که در حوزه اخلاق اجتماعی می باید فکر بیشتری کنیم و دولتمردان ما نیز می باید به فرهنگ، آداب و سنن ملی و مذهبی ما اهتمام بیشتری بورزند.
رمضانی در پایان صحبتهایش گفت: نباید اصل و اساس خود را فراموش کنیم، اصلی که پایه های انقلاب بر آن بما شد. وقتی اعتقادات ما مورد خدشه قرار گیرد هرگز به تعالی نخواهیم رسید از اینرو باید در حوزه های فرهنگی با دقت بیشتری تصمیم گیری کنیم و در این مسیر از تمامی ظرفیت های دلسوز و انقلابی نیز بهره ببریم و این گونه نباشد بودجه ای را که به امور فرهنگی تخصیص یافته است در شرایط کمبود بودجه به سایر حوزه ها منتقل کنیم .
  • منبع خبر : شهرداری رشت