جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز توزیع برق گیلان در سالجاری برگزار شد
جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز توزیع برق گیلان در سالجاری برگزار شد
طی هماهنگی بعمل آمده از سوی دبیر امور فرهنگی شرکت و در  آستانه ماه مبارک رمضان اولین  جلسه شورای " فرهنگی و اقامه نماز" در سالجاری با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛ اولین جلسه شورای ” فرهنگی و اقامه نماز” شرکت در سالجاری برگزار شد طی هماهنگی بعمل آمده از سوی دبیر امور فرهنگی شرکت و در آستانه ماه مبارک رمضان اولین جلسه شورای ” فرهنگی و اقامه نماز” در سالجاری با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

طی هماهنگی بعمل آمده از سوی دبیر امور فرهنگی شرکت و در  آستانه ماه مبارک رمضان اولین  جلسه شورای “ فرهنگی و اقامه نماز” در سالجاری با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه اعضا به بحث و گفتگو پیرامون برنامه های پیشنهادی شورای فرهنگی و  امر به معروف ونهی ازمنکر در سال جاری، انجام امور اجتماعی و فرهنگی و برنامه های متناسب با  ماه مبارک رمضان  وهم چنین موارد  منطبق بافریضه مبارک  نماز پرداختند و در پایان مصوباتی در موضوعات مذکور مورد تصویب قرار گرفت .

شایان ذکر است جلسات شورای فرهنگی بصورت دوره ای و ماهانه با حضور مدیرعامل و سایر اعضا در سطح شرکت برگزار می شود .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان