رفع مشکلات مربوط به دوربین گلکسی S21 سامسونگ در به‌روزرسانی جدید
رفع مشکلات مربوط به دوربین گلکسی S21 سامسونگ در به‌روزرسانی جدید
شرکت سامسونگ رسما اعلام کرده است در آپدیت نرم‌افزاری بعدی، مشکلات مربوط به دوربین سری گلکسی S21 را حل خواهد کرد. هنوز تاریخ دقیقی از عرضه به‌روزرسانی جدید گزارش نشده است.

غول فناوری کره اوایل سال ۲۰۲۱ از سری جدید گلکسی S21 یعنی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا رونمایی کرد. مدل اولترا یکی از بهترین گوشی‌های بازار است که ویژگی‌های شگفت‌انگیز بسیاری برای عرضه دارد. با این حال چند ماهی است کاربران از وجود مشکلات متعدد حین استفاده از سیستم دوربین خانواده S21 خبر می‌دهند.

با اینکه برخی از این ایرادها برای گوشی‌های هوشمند کاملا رایج و طبیعی هستند، اما وجود لگ های آزاردهنده در سیستم گلکسی S21 واکنش مسئولان شرکت را نیز برانگیخته و باعث شده است هر چه سریع‌تر نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

سامسونگ چندی پیش در فروم خود از رفع مشکلات مربوط به دوربین سری گلکسی S21 در به‌روزرسانی جدید خبر داد. بدین ترتیب کاربران دیگر مشکلی با استفاده از حالت پرتره یا بزرگنمایی نخواهند داشت. البته اصلاحات دیگری نیز به آپدیت جدید اضافه شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

بهینه‌سازی عملکرد دوربین (کاهش پرش‌ها حین تصویربرداری)

– اصلاح حالت پرتره

– بهبود تصویربرداری هنگام استفاده از زوم بالا

افزودن قابلیت جدید به اسکن کد QR جهت بازیابی و شناسایی تصاویر QR ذخیره شده در گالری

بهبود قابلیت استفاده از جلوه تماس تصویری (قابلیت تغییر رنگ به صورت دستی)

همچنین گزارش‌هایی مبنی بر گرم شدن بیش از حد دستگاه به گوش می‌رسد که این مورد نیز همزمان با به‌روزرسانی جدید حل خواهد شد.

  • منبع خبر : آخرین خبر