پایداری جریان گاز تنها با مدیریت مصرف در همه حوزه ها میسر می شود
پایداری جریان گاز تنها با مدیریت مصرف در همه حوزه ها میسر می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در نشست هم اندیشی با صاحبان صنایع استان، مدیریت مصرف در همه حوزه ها را تنها راه تضمین پایداری جریان گاز در فصل زمستان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، نشست هم اندیشی مدیران نهادهای دولتی گیلان با صاحبان صنایع استان درخصوص مدیریت مصرف گاز در سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین با اشاره به تجربه موفق سال های گذشته، گفت: باید با هم فکری و استفاده از خرد جمعی، پایداری جریان گاز را در حوزه های مختلف حفظ کنیم.

وی با اشاره به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور گفت: باید تدبیر و برنامه ریزی مناسب، تلاش کنیم تا هم جریان گاز خانگی پایدار بماند و هم روند تولید مختل نشود و کم ترین آسیب به صنایع وارد شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با اشاره به برخورداری همه شهرها و ۹۷٫۱ درصد خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی گفت: روزانه بر تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده می شود و برای برخورداری همگان از این نعمت الهی، مدیریت مصرف در همه حوزه ها امری ضروری است.

در ادامه این نشست محمدعلی ویشکایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تشکر از شرکت گاز بجهت برگزاری این نشست، گفت: هم اندیشی، خردورزی و در میان گذاشتن مشکلات با صاحبان صنایع قطعا می تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

ویشکایی اجرای هماهنگ و گسترده برنامه مدیریت مصرف گاز در سراسر استان را حائز اهمیت دانست و از مدیرعامل شرکت گاز درخواست کرد تا برای تحقق این مهم، جلسات مشترک با فرمانداری های شهرستان ها به صورت مستمر برگزار شود.

وی در خاتمه با مهم برشمردن اهمیت همکاری همه نهادهای دولتی با صاحبان صنایع استان گفت: حفظ پایداری جریان گاز در کنار رونق تولید تنها با همراهی همه بخش ها میسر خواهد شد.

همچنین در این نشست، مجتبی شکوری مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان درخصوص نحوه ارائه سوخت دوم به صنایع و مدیریت مصرف انرژی، توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این نشست صاحبان صنایع، نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص مدیریت مصرف و ایجاد محدودیت گاز بیان کردند.

 

 

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان