برگزاری جلسه تعاملی شهردار رشت ریاست شورای اسلامی و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی با رئیس پلیس راهور استان گیلان
برگزاری جلسه تعاملی شهردار رشت ریاست شورای اسلامی و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی با رئیس پلیس راهور استان گیلان
جلسه تعاملی شهردار رشت، رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا با رئیس پلیس راهور استان گیلان در راستای اجرای پروژه‌های طرح میثاق برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ رحیم شوقی شهردار رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی و مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی با سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور استان گیلان دیدار کردند.
ارائه پروژه‌های عمرانی طرح میثاق، برنامه‌ریزی اجرایی و برقراری رویه همدلی،  انسجام و هماهنگی بین دستگاهی برای پیشبرد بیشتر این پروژه‌ها مهم‌ترین هدف از برگزاری این جلسه بود.
همچنین یکی از اولویت‌های مهم شهرداری رشت اجرای سریع‌تر پروژه‌های ترافیکی است تا به موجب آن معضلاتی که برای تردد شهروندان ایجاد می‌شود به حداقل رسیده و مدیریت شود که این امر با تقویت تعاملات مدیریت شهری با سایر دستگاه‌ها از جمله نهاد انتظامی میسر خواهد شد.
لازم به ذکر است، شهرداری رشت با همراهی و حمایت شورای اسلامی درصدد است با اجرای چندین پل و تقاطع همسطح و غیرهمسطح در جهت حل بخشی از گره‌های ترافیکی شهر رشت و تأمین رفاه حال شهروندان گام بردارد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت