برگزاری مانور قطع خطوط مخابراتی و ارتباط داده شرکت گاز گیلان
برگزاری مانور قطع خطوط مخابراتی و ارتباط داده شرکت گاز گیلان
هدف از اجرای این مانور اجرای تمهیدات جایگزین شرایط نرمال می باشد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان –  علی صفایی رئیس واحد مخابرات شرکت گاز استان گیلان در این خصوص گفت: مانور هماهنگ قطع خطوط ارتباطی با هدف ارتقا پشتوانه لجستیک شرکت گاز استان گیلان در شرایط بحران های احتمالی برگزار گردید.

رئیس واحد مخابرات شرکت گاز استان گیلان  اضافه کرد : هدف از اجرای این مانور اجرای تمهیدات جایگزین شرایط نرمال می باشد که مهم ترین این موارد، جایگزینی یکپارچه شبکه ارتباطات رادیویی با خطوط ارتباطی امدادی است.

صفایی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و به موقع امدادی مستلزم ارتباط دو جانبه مشترکین و مرکز پیام اداره گاز استان (برون سازمان) و همچنین ارتباط این مرکز با ادارات شهرستان و واحد های مستقر در سطح استان(درون سازمان) است، لذا واحد مخابرات به عنوان متولی این حوزه، طی این مانور ضمن بکارگیری تجهیزات پشتیبان و شناسایی کمبود های شبکه جایگزین رادیویی (با تاکید بر استفاده از بیسیم)، ارتباطات پایدار بخش درون سازمانی را به نحو مطلوبی تقویت خواهد کرد.

وی در پایان از کلیه دست اندرکاران این مانور از قبیل معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت بهره برداری، روسای بهره برداری مرکز استان و شهرستان ها، همکاران مرکز پیام و کلیه همکارانی که در سراسر استان واحد مخابرات را در اجرای این مهم یاری رساندند، تشکر و قدردانی نمود.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان