دیدار مدیرکل پست گیلان با مدیرکل بهزیستی گیلان
دیدار مدیرکل پست گیلان با مدیرکل بهزیستی گیلان
صبح روز دهم مرداد ماه، محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان باتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان با سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص تعاملات دوطرفه و خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزستی گیلان در این دیدار در خصوص تعاملات و همکاری متقابل دو دستگاه بمنظور ارائه خدمات و پیشرفت در تسهیل امورات جامعه هدف بهزیستی گفتگو و تبادل نظر شد.

سیدمهدی خدمت بین دانا در این جلسه ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از پیگیری مسئولین اداره پست نسبت به حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی و با اشاره به توانمندیهای توانخواهان در مراکز حرفه اموزی اظهار داشت : هم اکنون مراکز حرفه آموزی متعددی تحت پوشش بهزیستی گیلان در نقاط مختلف استان درحال فعالیت هستند که با استفاده از توانمندی توانخواهان صنایع دستی مرغوب و قابل  توجهی تولید می کنند و با تعامل با اداره پست می توان این محصولات را به راحتی به دست مصرف کنندگان رساند.

وی همچنین بر استعداد و نبوغ برخی از توانخواهان در خصوص پایداری و نحوه صحیح  انجام کار تاکید کرد و گفت: برخی از توانخواهان بهزیستی توانایی هایی دارند که می توان از آنان در بسیاری از مشاغل استفاده کرد و این خود نشان از همت بلند و عدم برخورداری از محدودیت توانخواهان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نحوه ارسال مرسولات نسبت به گذشته تا حدودی دستخوش تغییرات شده است  و بیشتر به شیوه نوین و از طریق درگاه های اینترنتی ارسال می شود این انتظار می رود تا با همفکری دو دستگاه در خصوص فروش و توزیع محصولات و همچنین ایجاد اشتغال و فراهم آوردن زمینه کسب و کار برای مددجویان بهزیستی تصمیمات مهمی اتخاذ شود.

همچنین مدیرکل پست گیلان نیز با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات مددجویان بهزیستی اذعان داشت: اداره پست ویترینی برای عرضه محصولات مددجویان است و با راهکارها و اتخاذ تصمیمات تخصصی و همفکری دو نهاد در پی ایجاد شرایط مناسب در خصوص تسهیل در ارسال مرسولات و فراهم آوردن زمینه کسب و کار برای مددجویان عزیز بهزیستی در زمینه های مختلف پستی هستیم و افتخار می کنیم که بتوانیم خدمات شایسته ای به جامعه هدف بهزیستی عرضه کنیم.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان