طرح غربالگری سردار شهید سلیمانی در قالب ۵۹۱ تیم جهت شناسایی بیماران کرونایی اجرا می شود
طرح غربالگری سردار شهید سلیمانی در قالب ۵۹۱ تیم جهت شناسایی بیماران کرونایی اجرا می شود
مهندس علی فتح اللهی :این طرح با عنوان طرح غربالگری سردار شهید سلیمانی در قالب 591 تیم در کل پایگاه های بسییج محلات شهرستان رشت جهت شناسایی بیماران کرونایی اجرایی می شود.

به گزارش رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه ستاد استانی ستاد مقابله با کرونا که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد با بیان اینکه با مشارکت سپاه، بسیج و شبکه بهداشت و درمان، بیش از ۳۲۵ هزار خانوار در شهرستان رشت در خصوص ابتلا به کرونا غربالگری می شوند، افزود: این طرح  با عنوان طرح  غربالگری سردار شهید سلیمانی در قالب ۵۹۱ تیم در کل پایگاه های بسییج محلات شهرستان رشت جهت شناسایی بیماران کرونایی اجرایی می شود.

وی با اشاره به شرایط متفاوت استان گیلان نسبت به سایر استان ها به لحاظ نزدیک بودن شهرها و تراکم جمعیتی بالا، خاطر نشان کرد: از همین رو تعداد زیادی از شهروندان محل کار و محل زندگی آنان متفاوت است که همین امر موجب مراجعه تعداد زیادی از شهروندان جهت دریافت برگه تردد از فرمانداری شد.

فرماندار رشت با تقدیر از همکاری بسیار خوب اصناف و بازاریان رشت در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی، افزود: در همین راستا بالغ بر ۵۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان رشت از سوی تیم های بازرسی و نظارت ستاد مقابله با کرونا انجام شده است.

مهندس فتح اللهی با بیان اینکه متاسفانه برخی از فعالیت های صنفی در هیچ کدام از ۴ گروه وزارت کشور لحاظ نشده است، افزود: طی جلساتی که با اتاق اصناف برگزار شده است این فعالیت های صنفی احصاء و به ستاد مقابله با کرونای استان ارسال تا در خوص این دسته از مشاغل نیز تصمیم گیری شود.