دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با آزادگان سرافراز شهرداری رشت
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با آزادگان سرافراز شهرداری رشت
به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، رحیم شوقی شهردار رشت به اتفاق اعضای شورای اسلامی با آزادگان شاغل در شهرداری دیدار کرده و از ایثار و جانفشانی آنان قدردانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_رحیم شوقی شهردار رشت در این جلسه افزود: به شخصه دست تک تک آزادگان سرافراز انقلاب را می‌بوسم زیرا زحمات و تلاش‌های این عزیزان برای این آباک و خاک قابل بیان نیست و فداکاری آن‌ها همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

شهردار رشت تصریح کرد: وظیفه ماست که از آزادگان و ایثارگران عزیز نه تنها در مقاطع خاصی از سال بلکه در تمام طول سال تجلیل به عمل آوریم.

محسن سماکچی رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه ابراز کرد: همه مردم ایران مدیون جانفشانی و ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان هستند و امیدوارم همه ما در هر مقام و مسئولیتی که هستیم بتوانیم برای کسانی که جان خود را بدون هیچ چشمداشتی فدای اسلام و انقلاب کردند خدمتگذار باشیم.

سید حسین رضویان رییس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی هم در این جلسه افزود: به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی افتخار می‌کنم که هر کجا لازم باشد به یاری عزیزان ایثارگر و آزاده بشتابم و گره‌ای از مشکلات آنان باز کنم.

مسعود عباس نژاد رییس کمیسیون شهرسازی هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطر همه رزمندگان اسلام ابراز داشت: ایثارگران و آزادگان سرافراز کشورمان برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی از مهم‌ترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند بنابراین همه ما در پیشگاه خداوند متعال در برابر آنان مسئولیت داریم و باید از همه توان خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت هم در این جلسه عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ایجاد ارتباط صمیمی و تنگاتنگ با این عزیزان وظیفه ما و از دیگر اهداف دیدارهای حضوری است.

  • منبع خبر : شهرداری رشت