تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از کارکنان حوزه روابط عمومی در ادارات بهزیستی استان گیلان
تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از کارکنان حوزه روابط عمومی در ادارات بهزیستی استان گیلان
صبح روز یکم خردادماه؛ "سید مهدی خدمت بین دانا" مدیرکل بهزیستی گیلان؛ طی برگزاری نشستی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی از کارکنان حوزه روابط عمومی در ادارات بهزیستی استان گیلان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل سازمان طی برگزاری نشستی که روز یکم خردادماه در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد ضمن تبریک روز روابط عمومی و با اشاره به نقش اساسی و مهم روابط عمومی در سازمان ها عنوان کرد: روابط عمومی همواره معرف سازمان و مهمترین بخش برای انعکاس اطلاعات رسمی هرسازمان است .

وی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد کارشناسان این حوزه، روابط عمومی را عامل اتصال مردم به نهادها و سازمان ها برشمرد و افزود: فعالان عرصه روابط عمومی همواره با تعهد کاری و تلاش بی وقفه در تلاش هستند تا اخبار بصورت صریح و شفاف به سمع و نظر مخاطبان برسد که این خود نشان از عملکرد مناسب و متعهد بودن کارکنان این حوزه است.

خدمت بین دانا در بخش پایانی سخنانش، به اصل شفافیت در کار سازمانی اشاره کرد و گفت: اصولا کارکنان هر نهاد و سازمانی برای موفقیت می بایست شفافیت و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با پیروی از همین اصل، اهداف عالیه سازمان را به سرمنزل مقصود برسانند.

همچنین در پایان این نشست مدیرکل بهزیستی گیلان از کارکنان شاغل در حوزه روابط عمومی ادارات بهزیستی استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان