زیباسازی محیط شهری با انجام عملیات رنگ آمیزی جداول در مناطق پنجگانه شهر رشت
زیباسازی محیط شهری با انجام عملیات رنگ آمیزی جداول در مناطق پنجگانه شهر رشت
با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری برای شهروندان، رنگ آمیزی جداول در سطح مناطق پنجگانه شهر رشت به انجام رسید و فرآیند آن همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – از آنجا که در حال حاضر شرایط آب و هوایی برای رنگ آمیزی مهیا می باشد، عملیات رنگ آمیزی جداول معابر در سطح مناطق پنجگانه شهر رشت با هدف بهبود و زیباسازی منظر و محیط شهری و در راستای انجام اقدامات روبنایی با تلاش شبانه روزی و بی وقفه اکیپ های شهرداری اجرایی شده و همچنان هم ادامه دارد.

 بر همین اساس مسیرهایی که در منطقه یک رنگ‌آمیزی شدند، شامل بلوار شهید رجایی، بلوار شمسی پور، بلوار ولیعصر، بلوار شهید انصاری، بلوار معلم، بلوار توحید، میدان سرگل و بلوار بوسار می‌باشد.

 همچنین طبق اعلام شهرداری منطقه دو بیش از ۱۵ هزار متر مربع از جداول محدوده این منطقه در دو ماه اخیر رنگ آمیزی شده است که مسیرهای رنگ آمیزی آن هم شامل خیابانهای حافظ، امام خمینی(ره)، منظریه، شهید حبیب زاده، ضیابری، شریعتی، مطهری، پرستار، حشمت، ملت، لاکانی، بیستون، پاسداران، مدرس، جوان، نامجو، مدافعان سلامت و خیابان آزادگان است.

 در منطقه سه هم حدود ۵۰ هزار متر مربع از نیمه دوم ۱۴۰۰ تاکنون رنگ آمیزی در مسیرهای رفت و برگشت بلوار امام علی (ع)، بلوار رسالت، بلوار چمران، بلوار مدرس، بلوار خرمشهر و بلوار امام رضا (ع) عملیاتی شده است.

 عملیات رنگ آمیزی جداول در منطقه چهار نیز در مسیرهای بلوار شهید افتخاری و محدوده پل رو گذر و زیر گذر یخسازی، بلوار شهید بهشتی و بلوار شهدای گمنام انجام گرفت.

 و اما در مورد اجرای پروژه‌های عملیات رنگ آمیزی جداول منطقه پنج شهرداری رشت، طبق برآوردهای به عمل آمده این کار تا به امروز در ۷۰۰۰ متر و در مسیرهای ورودی مسکن مهر تا خیابان عاشری، میدان مسافر تا خیابان باهنر، میدان توشیبا، بلوار امام و میدان گیل به انجام رسیده و رنگ آمیزی ۷۰۰۰ متر باقی مانده هم در دستور کار قرار گرفته است.

 
  • منبع خبر : شهرداری رشت