حضور حجت الاسلام حسن زاده فومنی تنها جانباز۷۰ درصد روحانی گیلان در جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان
حضور حجت الاسلام حسن زاده فومنی تنها جانباز۷۰ درصد روحانی گیلان در جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان
صبح روز چهارم شهریورماه جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور حجت الاسلام حسن زاده فومنی تنها جانباز۷۰ درصد روحانی و بناینگذار شجره طیبه حلقه صالحین گیلان، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای شورا در سالن اجتماعات دکترخزائلی بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ حجت الاسلام حسن زاده فومنی معاونت اسبق تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان، در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به بیان مباحثی در خصوص تاثیرگذاری یاد خدا در زندگی مومنان پرداخت و گفت: هرگاه مومنان در تمامی امورات زندگی، خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند قطعا می توانند منشا اثرات خیر برای مردم باشند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر همواره با در نظر گرفتن یاد خدا و انجام خالصانه و دلسوزانه ی وظایف،  نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کردند و همواره در یاد و قلوب مردم باقی ماندند و انتظار می رود تا مسئولین نیز این شهیدان والامقام را جهت خدمت رسانی بی منت به مردم ، الگوی خود قرار دهند.

مسئول فرهنگی تربیتی منتظران مصلح استان گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود به آثار و برکات توسل جستن مومنان به ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت: راه و روش ائمه اطهار(ع) همواره چراغی روشن برای مومنان در مسیر زندگی است و توسل جستن به اهل بیت(ع) و احیای فرائض دینی و مذهبی اولین و مهمترین گام برای سرافرازی مومنان و امت اسلامی می باشد.

همچنین درادامه این نشست ضمن پیگیری مصوبات و مقررات  جلسه قبل، برنامه های آینده و الزامات موازین اداری جهت پیشبرد اهداف سازمانی توسط اعضای شورا تشریح و تبیین شد و همچنین  گزارش هایی نیز در خصوص بررسی فعالیت های در دست اقدام  توسط هریک از اعضای شورا ارائه گردید.

  بداندپقطعا منشا ثرات خیر شیوه زندگی امام حسین(ع) در  پیگیری مصوبات و مقررات  جلسه قبل، برنامه های آینده و الزامات موازین اداری جهت پیشبرد اهداف سازمانی توسط اعضای شورا تشریح و تبیین شد و همچنین  گزارش هایی نیز در خصوص بررسی فعالیت های در دست اقدام  توسط هریک از اعضای شورا ارائه گردید.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان