پیوستن بیش از ۱۱۵۰ نفر به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی شعبه سه رشت در یکسال اخیر
پیوستن بیش از ۱۱۵۰ نفر به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی شعبه سه رشت در یکسال اخیر
رشد و توسعه خدمات غیرحضوری و افزایش شمار مستمری بگیران از رویدادهای مهم در بخش آمار و عملکرد تامین اجتماعی شعبه سه رشت در یکسال اخیر بوده است .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، سید محسن نعیمی رئیس شعبه سه رشت در آستانه هفته تامین اجتماعی با بیان اینکه حدود ۱۲۸۵۰۰ نفر از جمعیت شهر رشت در زمره افراد تحت پوشش این مجموعه هستند اذعان داشت تا پایان اردیبهشت ماه امسال تعداد ۸۱۹۰ نفر راننده و ۳۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در کنار سایر گروههای بیمه ای از جمله اقشار برخوردار از تعهدات و خدمات در این شعبه بوده اند .

وی همچنین اظهار داشت حدود ۱۲۵۰۰ مستمری بگیر از شعبه سه رشت تعهدات بلندمدت دریافت مینمایند که بیانگر رشد ۱۰ درصدی در این بخش بوده بگونه ای که در یکسال اخیر حدود ۱۱۵۰ نفر به جرگه مستمری بگیران تحت پوشش پیوسته اند که بازنشستگان با ۱۰۴۷ نفر بیشترین سهم را در این بین داشته اند .

سید محسن نعیمی در ادامه خاطر نشان ساخت : رشد و توسعه خدمات غیرحضوری از دستاوردهای خوب سالهای اخیر در تامین اجتماعی بوده است که در این زمینه راه اندازی سامانه سازمانی به نشانی es.tamin.ir سبب حذف بسیاری از مراجعات و انجام درخواستها و طی فرایند به شکل الکترونیکی ‘گردیده است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت همچنین از دریافت ۸۲۴۶۴ فقره لیست اینترنتی و ابلاغ ۱۱۲۳۷ مورد احکام مطالباتی در یکسال اخیر خبر داده و افزود : در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و همکاری با کارفرمایان در این مدت بدهی های بیمه ای ۱۲۰ واحد کارگاهی تقسیط شده است .

شایان ذکر است انجام بیش از ۴۴۰۰ فقره بازرسی کارگران ساختمانی و بیش از ۹۶۰۰ بازرسی کارگاهی برای صیانت از جامعه کارگری و پرداخت مقرری بیمه بیکاری به ۶۱۵ نفر در هر ماه از دیگر خدمات ارائه شده شعبه سه رشت میباشد

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان