حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دهمین دوره آموزشی و فرهنگی «همراه با حکیمان»
حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دهمین دوره آموزشی و فرهنگی «همراه با حکیمان»
دهمین دوره برنامه آموزشی و فرهنگی «همراه با حکیمان» ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور درمجتمع شهدای مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دهمین دوره از برنامه آموزشی «همراه با حکیمان» ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان، گلستان، مازندران، بابل، سمنان و شاهرود در مجتمع شهدای مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدت سه روز، در حال برگزاری است.

دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن حضور در دوره مذکور طی گفت و گویی، با اشاره به اینکه دوره «همراه با حکیمان» با رویکرد معرفت‌افزایی و ارایه‌ی مباحث آموزشی ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی برگزار می‌شود، گفت: حدود ۲۰ تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه خانواده و به دعوت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در شهر مقدس مشهد (پایتخت معنوی کشور) حضور دارند و در جوار مرقد مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) ضمن استفاده از برکات این سفر معنوی، در کلاس‌های معرفت‌افزایی نیز شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ دوره آموزشی و فرهنگی «همراه با حکیمان» در ۱۲ مرحله و به مدت سه و کلاس‌ها در دو بخش اساتید و اعضای خانواده آن‌ها برگزار می‌شود

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان