نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشجویان اعزامی به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشوربرگزار شد
نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشجویان اعزامی به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشوربرگزار شد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با دانشجویان اعزامی به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور ، اظهار داشت : ورزش سلامت جسمی را تضمین می‌کند و می بایست در کنار سلامت جسم به سلامت اخلاقی نیز توجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛ دکتر فردین مهرابیان-  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی  نشستی صمیمی با  دانشجویان اعزامی به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور ، ضمن تبریک هفته‌ی دولت، اظهار داشت : ورزش سلامت جسمی را تضمین می‌کند و می بایست  در کنار سلامت جسم به سلامت اخلاقی  نیز توجه کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف‌ دانشگاه  تحصیل و علم‌آموزی است ، تصریح کرد:  علاوه بر تحصیل استقلال، کمک به هم‌نوع، انجام فعالیت‌های گروهی و … از دیگر مواردی است که است که در دانشگاه آموزش داده می شود و باید به آن توجه داشت .

دکتر مهرابیان ضمن قدردانی از الز زحمات مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه،  سرپرستان و مربیان به منظور انتخاب دانشجویان ورزشکار جهت جهت اعزام به المپیاد کشوری ، اظهار داشت ؛ امیدوارم شما دانشجویان با کسب مدال طلا بتوانید قدردان زحمات این عزیزان بوده و برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز افتخار آفرین باشید.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تلاش دانشجویان و ارایه گزارشی از اردوی آمادگی دانشجویان اعزامی ، یادآور شد: حدود دو ماه اردوی آمادگی برگزار شد و دانشجویان ورزشکار در این اردو حضور همه جانبه داشتند تا با آمادگی کامل در چهاردهمین دوره‌ی المپیادهای ورزشی کشور حضور داشته باشند. امیدواریم در المپیاد بعدی، دانشجویان مستعد قهرمانی داشته باشیم و همچنین  کسب مقام قهرمانی دانشجویان منتخب را شاهد باشیم .

لازم به ذکر است؛ ده تن  از دانشجویان ورزشکار ( پسر) دانشگاه علوم پزشکی گیلان درپنج رشته‌ی ورزشی شنا، شطرنج، تکواندو، تیراندازی و دوومیدانی در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نهم شهریور ماه سال جاری در شهر کرد  حضور خواهند داشت.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان