پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز جهانی رادیولوژی
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز جهانی رادیولوژی
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، روز جهانی رادیولوژی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم  پزشکی گیلان( وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری – رییس دانشگاه در پیامی روز جهانی رادیولوژی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. در متن پیام  آمده است:

هشتم نوامبر مصادف با ۱۷ آبان ماه، روز جهانی رادیولوژی فرصت مغتنمی برای تقدیر  از  خدمات ارزنده کسانی است که با استفاده از  روش های پیشرفت تصویری  برای تشخیص به موقع بیماری  تلاش می کنند.

بی شک، نقش مهم  رادیولوژیست ها و پرتونگاران در تشخیص به موقع بیماریها  غیرقابل انکار است .

با آغاز پاندومی کرونا در سراسر جهان و از جمله کشور ایران، نقش متخصصین و کارشناسان رادیولوژی پررنگ تر شد و این عزیزان ایثارگرانه تمام تلاش خود را برای تشخیص به موقع  بیماری کرونا و کمک به کادر درمان به کار گرفتند.

خوشبختانه در دو سال اخیر با تکمیل زیرساخت های تصویربرداری تشخیصی و تجهیز  اکثر  بیمارستانهای استان به دستگاههای پیشرفته  سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال و تلاش متخصصین و کارشناسان رادیولوژی، خدمات ارزنده ای به مردم استان در  این زمینه صورت گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک این روز به اساتید، دانشجویان و کارشناسان  این عرصه، از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌وقفه  رادیولوژیست ها و پرتونگاران  دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر نموده و از درگاه خداوند منان، سلامتی و  توفیق روزافزون برای همگان مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری

 رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • منبع خبر : دانشگاه علوم پزشکی گیلان