جلسه کمیته خدمات شهری
جلسه کمیته خدمات شهری
جلسه کمیته خدمات شهری ستاد اربعین استان گیلان شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ با حضور شهرداران استان گیلان، نمایندگان شهرداری‌ها در قالب کمیته خدمات شهری ستاد اربعین، نمایندگان موکب‌ها و به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و رئیس کمیته ستاد اربعین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت_شهردار رشت در این جلسه هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به زائران را ارزشمند خواند و عنوان کرد: شهرداری دستگاهی است که خدمات گسترده‌ای را به شهروندان ارائه می‌دهد و در حوزه ستاد اربعین نیز مسئولیت ویژه‌ای بر عهده دارد.

شوقی اضافه کرد: با برگزاری چنین جلساتی در واقع ضمن انسجام بخشی اتاق فکری را با همکاری شهرداری‌های استان گیلان جهت خدمات شهری و خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین تشکیل داده‌ایم که انتظار داریم نتایج بسیار خوبی را در این مسیر شاهد باشیم.
لازم به ذکر است، شهرداری رشت چند سالی‌ست که در حوزه اربعین فعالیت‌های متنوع و خوبی تدارک می‌بیند از طرفی با تصمیماتی که به شکل ملی اتخاذ شده قرار است امسال این فعالیت‌ها با تشکیل کمیته‌هایی به شکل استانی و با مشارکت موکب‌ها و شهرداری‌ها از جمله شهرداری رشت به صورت منسجم‌تری برگزار شوند.
کمیته خدمات شهری ستاد اربعین شهرداری‌ها طبق ابلاغ وزارت کشور وظایفی نظیر برپایی مواکب با همکاری کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه، ایجاد قرارگاه خدماتی در مرزهای خسروی، شلمچه و چذابه، میرجاوه، اختصاص اتوبوس شهری، اختصاص ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری و استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی داوطلب به ویژه در حوزه مدیریت پسماند را برعهده دارد.
گفتنی است در این جلسه رحیم شوقی شهردار رشت و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حکم هر کدام از شهرداران را به آنان ابلاغ کرد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت