جلسه هم اندیشی با جایگاه داران استان برگزار شد
جلسه هم اندیشی با جایگاه داران استان برگزار شد
صبح روز دوشنبه 17 خرداد ماه سال جاری جلسه هم اندیشی مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با جایگاهداران استان برگزار شد .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ؛  این جلسه در راستای هماهنگی و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم  و رفع مشکلات حمل و نقل فرآورده های نفتی با حضور مسئولان این شرکت و انجمن صنفی جایگاهداران و شرکت های توزیع استان انجام شد  .
در این نشست  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست ، ضمن قدردانی از تلاش جایگاهداران مجاری عرضه سوخت در سال گذشته ، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاهها و رضایتمندی مصرف کنندگان و مراجعان را مورد تاکید قرار داد .
مدیر منطقه پس از بررسی مشکلات حمل و نقل فرآورده های نفتی، راهکار جذب نفتکش و تامین بخشی از نیاز حمل سوخت در جایگاهها توسط جایگاهداران ، انجمن های صنفی ، صاحبان سرمایه و همچنین شرکت های برند را پیشنهاد داد .
در این جلسه مقرر شد صاحبان سرمایه انجمن صنفی و مالکان جایگاهها و شرکت های برند نسبت به جذب نفتکش با مالکیت حقیقی اقدام و نتیجه را به منطقه اعلام کنند .
مدیر منطقه ضمن اعلام اینکه در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف در جایگاههای عرضه سوخت تیم های نظارتی منطقه به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه می باشند افزود : «  به منظور رعایت حقوق شهروندی ، تأکید بر رعایت کلیه استانداردهای کمی و کیفی، دستورالعمل‌ها، نکات ایمنی، نظم و آراستگی و تکریم مراجعین  در جایگاه‌ها در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد . »