تامین اجتماعی رستم آباد ماهانه افزون بر ۱۵ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می نماید
تامین اجتماعی رستم آباد ماهانه افزون بر ۱۵ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می نماید
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعبه رستم آباد بازدید و ضمن دیدار با کارکنان و گفتگو با تعدادی از مراجعین ، آخرین وضعیت ارائه خدمات در این واحد تابعه را مورد بررسی قرار داد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در این برنامه نظارتی از نزدیک جریان فرایند ارائه خدمات را رصد و ضمن گفتگو با تعدادی از کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران ، موضوعاتی همچون نحوه برخورد کارکنان ، زمان رسیدگی کارها و میزان رضایتمندی آنها را مورد ارزیابی قرار داد

در ادامه این بازدید در نشستی با همکاران ، مهمترین اقدامات و وضعیت آماری منطقه توسط  رئیس شعبه تشریح گردید .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست  با تاکید بر ضرورت تداوم اقدامات جهت تعیین تکلیف ساختمان استیجاری شعبه ، با اشاره به اینکه شعبه رستم آباد از حیث جمعیت تحت پوشش، افزایش قابل توجهی داشته است اظهار داشت درحال حاضر این شعبه شاخص های لازم به منظور ارتقاء تیپ از پنج به چهار را داراست و امید میرود در آینده نزدیک این مهم تحقق یابد .

رئیس تامین اجتماعی شعبه رستم آباد با بیان اینکه در سالجاری تعداد بیمه شدگان شعبه حدود ۴ درصد رشد داشته است افزود : قریب به ۵۶۰۰ بیمه شده اصلی در حال حاضر تحت پوشش هستند .

وی همچنین اظهار داشت : در سالجاری حدود ۶۰ نفر به جرگه مستمری بگیران افزوده شده و لغایت آبان ماه این گروه به ۲۵۷۰ نفر رسیده که نسبت به ابتدای سال از رشدی ۲ درصدی برخوردار بوده است .

خدادادچراغی با اشاره به تحت پوشش داشتن حدود ۱۸۰۰۰ نفر از جمعیت منطقه ، خاطر نشان ساخت تا آبان ماه سالجاری ۱۲۰ میلیارد تومان انواع مستمری ، ۳/۵ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و ۹۰۰ میلیون تومان تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت شده است که بیانگر متوسط ماهانه افزون بر ۱۵ میلیارد تومان میباشد .

شایان ذکر است بیش از ۹۳۰ کارگاه در حوزه عمل این شعبه فعالیت دارند که این تعداد نسبت به اسفند سال ۱۴۰۰ دارای ۴ درصد رشد می باشد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان