نشست رئیس و اعضای مرکز تحقیقات بیماری‌های گوارش و کبد با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان
نشست رئیس و اعضای مرکز تحقیقات بیماری‌های گوارش و کبد با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان
رئیس و اعضای مرکز تحقیقات بیماری‌های گوارش و کبد با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در خصوص پژوهش‌های بنیادی و کاربردی این مرکز در راستای ارتقای نظام سلامت مردم، گفت‌وگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ رئیس و جمعی از اعضای مرکز تحقیقات بیمارهای گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در دفتر ریاست دانشگاه، با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار رئیس و اعضای هیئت‌علمی مرکز تحقیقات بیماری‌های گوارش و کبد گیلان ضمن تبریک انتصاب دکتر بالو به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پژوهش‌های بنیادی و کاربردی این مرکز را موجب گسترش محدوده علم و ارتقای سلامت گوارشی افراد جامعه دانستند.
همچنین در این نشست گسترش بهداشت و سلامت گوارش و کبد از طریق برنامه‌ریزی در امور پژوهشی و ارائه راه‌حل‌های بهداشتی درمانی موردبررسی قرار گرفت.
توسعه برنامه آموزش  دستیاران فوق تخصص گوارش در مرکز، بهره‌گیری از متخصصین و پژوهشگران رشته‌های مرتبط علوم بالینی و پایه برای مشارکت در انجام طرح‌های تحقیقاتی با اولویت مرکز کوهورت گیلان، تداوم و توسعه ارتباطات علمی، تقویت نظام ارائه نتایج تحقیقات و توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی و کارشناسان مرکز ازجمله موضوعاتی بود که در نشست امروز رئیس و اعضای مرکز تحقیقات بیماری‌های گوارش و کبد دانشگاه با دکتر بالو طرح و بررسی شد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان