جلسه انسجام بخشی صنعت آب و برق استان گیلان
جلسه انسجام بخشی صنعت آب و برق استان گیلان
نشست شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان گیلان با حضور مدیران عامل این صنعت، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان – به ریاست محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل  این شرکت  و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان و به منظور بررسی مسائل مرتبط با صنعت آب و برق استان گیلان، جلسه شورای انسجام بخشی این صنعت با حضور مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو در این استان برپا و اجراء شد.
در ابتدای این نشست مهدیزاده خاطرنشان کرد: موفقیت های دولت در گذر موفق از تابستان سالجاری در بحث تامین آب و برق برخلاف تجربیات تلخ سالیان گذشته، دستاورد بزرگی است که نشان دهنده وفاق و همدلی دولت و ملت در عرصه خدمت رسانی است.
وی تاکید کرد: موفقیت های حاصل شده در این حوزه نشان دهنده کارآمدی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان است و مبین توانمندی های موجود می باشد.
در این نشست مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق به ارائه گزارش تفضیلی در راستای گذر موفق از پیک بار تابستان پرداختند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان افزود: مهم ترین رکن در کار و خدمت مردم هستند و باید جلب رضایت آنها در سرلوحه انجام امور قرار گیرد.
مهدیزاده گفت: برنامه ها و اقدامات مهمی از سوی توزیع برق گیلان برای گذر از پیک تابستان اجرایی شده است که از جمله می توان به اجرای طرح رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین، برقراری مشوق های مدیریت مصرف در تعرفه های مختلف، پایش مصرف برق دستگاههای اجرایی، انعقاد تفاهم نامه با صنایع استان برای همکاری در مدیریت مصرف، اجرای طرح های آگاه سازی و… اشاره کنیم.
وی تصریح کرد: هماهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان و همچنین هماهنگی و تعامل با مقامات استانی در انجام کارها از جمله موارد مورد درخواست وزارت نیرو است و ارزیابی و مکاتبات جاری در این زمینه وجود دارد که نیازمند پاسخگویی و اقدام صحیح و به موقع از سوی شرکت های صنعت آب و برق گیلان هستیم.
همچنین مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای و برق منطقه ای گیلان نیز عملکرد و فعالیت های صورت پذیرفته درخصوص نحوه مدیریت و گذر موفق تامین برق و آب زراعی را تشریح کردند.
در این جلسه اطلاع رسانی یکپارچه خدمت رسانی های صورت پذیرفته و نحوه هماهنگی و تعامل اعضای شورا در کلیه موضوعات به ویژه پیرامون مکاتبات و درخواست های وزارت نیرو، شرکت های مادر تخصصی و استانداری گیلان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و بر تداوم خدمت رسانی مطلوب تاکید شد.
گفتنی است شرکت های توزیع برق، برق منطقه ای، آب و فاضلاب، آب منطقه ای، تولید نیروی برق لوشان، واحد آموزشی و پژوهشی گیلان عضو شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان هستند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان