برگزاری پنجمین کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی گیلان
برگزاری پنجمین کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی گیلان
پنجمین کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی گیلان با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر اعضای کمیته برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، صبح امروز پنجمین نشست کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی با حضور دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، محمود باقری خطیبانی – دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان، دکتر یوسفیان- معاون غذا و دارو، جمعی از  مدیران ستادی دانشگاه، نمایندگانی از صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و همچنین دستگاه‌های نظارتی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
در نشست امروز کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالای گیلان، ابتدا مصوبات نشست پیشین پیگیری و در ادامه گزارشی از آخرین هماهنگی‌ها جهت برگزاری همایش ورزش، مکمل و سلامتی ارائه شد.
شیوه‌نامه بازدیدهای عصر در امر نظارت بر عطاری‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیز از دیگر محورهای موردبحث در نشست امروز کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی بود.
همچنین در این نشست، مشکلات اظهارنامه‌های گمرکی در تطبیق کالاهای سلامت‌محور وارداتی بررسی و واحدهای صنفی تجهیزات پزشکی بدون جواز کسب و داروخانه‌ها با تخلف مکرر قاچاق دارو نیز تعیین تکلیف شدند.
گفتنی است هرکدام از اعضای کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان