جشنواره فرهنگی-آموزشی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در مدارس گیلان برگزار می شود
جشنواره فرهنگی-آموزشی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در مدارس گیلان برگزار می شود
طی هماهنگی های بعمل آمده میان شرکت گاز و آموزش و پرورش استان گیلان، جشنواره فرهنگی-آموزشی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای جشنواره فرهنگی-آموزشی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی برای دانش آموزان گیلانی اظهار داشت: این طرح به دنبال برگزاری جلسات هماهنگی میان شرکت گاز و آموزش و پرورش استان گیلان اجرایی شده است و دانش آموزان عزیز می توانند از طریق برنامه آموزشی شاد در آن شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت موضوع اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح جامعه بیان کرد: مقوله آموزش و فرهنگ سازی همواره مدنظر این شرکت بوده و در همین راستا طرح های آموزشی مختلفی همچون طرح بزرگ سفیران انرژی در کلیه مدارس استان اجرا شده است.

حسین اکبر با بیان اینکه برگزاری جشنواره های فرهنگی و دوره های آموزشی در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت، گفت: آموزش و فرهنگ سازی برای به ثمر نشستن، مستلزم توجه و استمرار فراوان می باشد و به همین علت در تلاش هستیم تا این طرح در آینده نیز ادامه یابد.

وی درخصوص چگونگی اجرای طرح آموزش مجازی دانش آموزان اظهار داشت: در این طرح با استفاده از نرم افزار شاد محتوای آموزشی همچون نکات، تصاویر و فیلم هایی با موضوعات سرویس وسایل گازسوز، بررسی وضعیت دودکش ها، استفاده از بست و شیلنگ استاندارد و همچنین نکاتی درخصوص صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: دانش آموزان پس از فراگیری محتوای آموزشی می توانند در رشته نقاشی (مختص دانش آموزان مقطع ابتدایی) و رشته عکاسی (مختص دانش آموزان مقطع متوسطه) شرکت نمایند که در پایان به ۱۰۰ اثر منتخب از سوی شرکت گاز استان گیلان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

حسین اکبر در خاتمه اظهار داشت: این جشنواره تا پایان آبان ۱۴۰۰ ادامه دارد و دانش آموزان عزیز می توانند با شرکت در این طرح بزرگ علاوه بر دریافت جوایز ارزشمند، نقشی مهم در زمینه اشاعه فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی ایفا نمایند.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان