بازیکن سابق میلان به حریف استقلال پیوست
بازیکن سابق میلان به حریف استقلال پیوست
کار انتقال امبایه نیانگ به الاهلی عربستان تمام شد تا مهاجم رن فرانسه، روبروی استقلال قرار بگیرد.

تیم فوتبال الاهلی عربستان یکی از تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات زمستانی بود و آنها با چندین بازیکن از جمله سعد ناطق مدافع تیم ملی عراق و آلخاندرو پوزوئلو بازیکن تیم تورنتو کانادا و بهترین بازیکن لیگ MLS آمریکا در سال گذشته وارد مذاکره شدند که هیچ کدام از این دو انتقال شکل نگرفت.
البته هرچند کار انتقال آلخاندرو پوزوئلو هنوز به طور کامل منتفی نشده اما سران الاهلی موفق شدند در آخرین ساعات از بازار نقل و انتقالات زمستانی در عربستان، کار انتقال امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان ایتالیا و بازیکن فصل گذشته رن را به این باشگاه قطعی کنند.
فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در توئیتی درخصوص انتقال نیانگ نوشت: «پس از کنسل شدن قرارداد با جنوا، امبایه نیانگ تا پایان فصل و به صورت قرضی از رن به الاهلی می پیوندد. معامله تمام شده است.»
نیانگ در فصل گذشته در ۳۶ دیدار برای رن به میدان رفت و موفق شد ۱۵ در رقابت های لاشمپیونه، جام حذفی فرانسه و لیگ اروپا برای این تیم گلزنی کند و ۲ پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد. او در این فصل بیشتر بازی ها را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و تنها در ۵۲۰ دقیقه برای این تیم فرانسوی به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند.
نیانگ در سال ۲۰۱۴ از تیم کان فرانسه به میلان پیوست ولی در طول زمانی که با این تیم ایتالیایی قرارداد داشت، به تیم های مونتپولیه، جنوا، واتفورد و تورینو قرض داده شد و در طی ۷۹ دیداری که برای روسونری در رقابت های مختلف به میدان رفت، ۱۲ گل زد و ۹ پاس گل نیز داد.
الاهلی در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال، الشرطه عراق و الدحیل قطر قرار دارد و این تیم که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان است، پس از جذب امبایه نیانگ، همچنان به دنبال تقویت خطوط دفاعی خود است و آنها هنوز از جذب آلخاندرو پوزوئلو بازیکن تیم تورنتو کانادا و بهترین بازیکن لیگ MLS آمریکا در سال گذشته، مأیوس نشده اند.

  • منبع خبر : ورزش 3