جلسه کارگروه اجرایی مدیریت پاسخگوئی به شکایات در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزارشد
جلسه کارگروه اجرایی مدیریت پاسخگوئی به شکایات در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزارشد
رشد میزان رضایت مندی مردم و ارتقاءروند پاسخگوئی به شکایات و حل مشکلات آنان از اهداف تشکیل این کارگروه است.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛اولین جلسه کارگروه اجرایی مدیریت پاسخگوئی به شکایات براساس استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

هدف از تشکیل این کارگروه رشد میزان رضایت مندی مردم و ارتقاءروند پاسخگوئی به شکایات و حل مشکلات آنان براساس استانداردهای بین المللی است که این مهم به صورت متمرکز توسط کارگروه اجرایی مدیریت پاسخگوئی به شکایات منطقه انجام می شود .

این کارگروه متشکل از واحدهای برنامه ریزی ، بازرسی ، حراست ، روابط عمومی ، مالی و امور حقوقی است و دریافت کل شکایات از درگاههای اینترتی ، تلفنی و حضوری ، تجمیع کل شکایات ، ثبت و رسیدگی و در نهایت بررسی و تعیین میزان رضایت مندی مشتری ، از روند اجرایی این کارگروه می باشد .

با توجه به اینکه تامین ، نگهداشت ،توزیع مطلوب فرآورده های نفتی دردستور اکید کارشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان قرار دارد ؛ مشتری مداری و رضایت ارباب رجوع نیز مهمترین ماموریت و استرتژی این شرکت است.