برگزاری مسابقات ورزشی هفته بسیج با رعایت پروتکل بهداشتی در گیلان
برگزاری مسابقات ورزشی هفته بسیج با رعایت پروتکل بهداشتی در گیلان
مسئول تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان گفت: به ‌مناسبت هفته بسیج برنامه‌هایی توسط حوزه تربیت بدنی سپاه گیلان پیش‌بینی شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش رشتستان، سرهنگ پاسدار علی اصغر زاداکبری، با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری که به‌ مناسبت پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم پاسدار شهید «سیداسماعیل سیرت‌نیا» در گیلان برگزار شد اظهار داشت: این برنامه با حضور دوچرخه‌سواران بسیجی و پاسدار برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهید گیلانی مدافع حرم «سیداسماعیل سیرت‌نیا»، بازگو کردن رشادت‌ها و اخلاق پسندیده وی و همچنین تجلیل از پدر این شهید والامقام نیز جزو دیگر بخش‌های مسابقه دوچرخه‌سواری پاسداران و بسیجیان بود.

زاداکبری با بیان اینکه برنامه مذکور به‌ همت حوزه تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد ابراز داشت: در پایان از نفرات نخست و سوم از بسیجی‌ها و پاسداران با اهدای جوایزی تقدیر به‌ عمل آمد.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی هفته بسیج در گیلان خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج از ۳۰ آبان تا ۶ آذرماه، برنامه‌هایی توسط حوزه تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان پیش‌بینی شده که فتح قله کله‌قندی در رستم‌آباد توسط ورزشکاران، نخستین برنامه هفته بسیج در ۳۰ آبان ماه است.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری برای دختربچه‌ها در رده سنی ۶ تا ۸ سال و ۸ تا ۱۰ سال و همچنین برای پسران در رده سنی ۶ تا ۸ سال، ۸ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال در دومین روز از هفته بسیج در گیلان برگزار می‌شود.

زاداکبری با بیان اینکه برنامه فوتبال گل کوچک در پارک منظریه و همچنین مسابقات پینت‌بال نیز به‌ترتیب در سومین و چهارمین روز از هفته بسیج در گیلان برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: در پنجمین روز از هفته بسیج، مسابقات تیراندازی برای دو رده خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی افزود: در ششمین روز از هفته بسیج، مسابقات دو و میدانی در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که مسابقه خواهران در پارک بانوان و مسابقه برادران در ورزشگاه یادگار امام(ره) رشت برگزار خواهد شد و در روز آخر نیز برنامه اهدای شاخه گل توسط هیئت‌ها در مزار شهدا اجرا می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم