توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه تنها بخشی از اقدامات ارزنده بسیج در گیلان است
توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه تنها بخشی از اقدامات ارزنده بسیج در گیلان است
استاندار گیلان توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه را تنها بخش کوچکی از اقدامات جهادی بسیج و سپاه در استان دانست و گفت: در دوران‌کرونا سپاه قدس گیلان و بسیجیان در همه مناطق اقدامات جهادی بسیار خوبی را انجام دادند که از یاد مردم دیار میرزا کوچک‌خان جنگلی نخواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی استانداردی گیلان، اسدالله عباسی عصر (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲) در آئین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در سپاه قدس گیلان که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد،  با بیان اینکه مردم ولایتمدار و مومن  استان، هیچگاه تلاش‌های بسیجیان در حوزه های مختلف را از یادها نخواهند برد، اظهار کرد: به عنوان فرزند این سرزمین و عضو کوچکی از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از این عزیزان تشکر می‌کنم زیرا بسیجیان از مردم و همواره در کنار آحاد جامعه هستند.

وی با اشاره به نقش پررنگ بسیج و سپاه در بحران‌های مختلف و کاهش آلام و درد مردم، گفت: در سیل، آتش سوزی و دیگر بحران‌ها بسیج و سپاه پای کار بوده و از همه تلاش برای رفع مشکلات کشور در طول ۴۴ سال گذشته دریغ نکرده و این روند قطعا ادامه پیدا می‌کند.

استاندار گیلان با تاکید بر همراهی همیشگی سپاه و بسیج با دولت‌های مختلف در طول ۴۴ سال گذشته، تصریح کرد: در تکمیل پروژه‌های عمرانی و دیگر امور در کشور سپاه و بسیج پای کار بوده و به کمک دولت می‌آیند که جای بسیار قدردانی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی بر همگان مشخص شده و پیروزی نهایی برای مردم مظلوم فسلطین و غزه است، گفت: تفکر بسجیی و روحیه استکبارستیزی مردم ایران و انقلاب سبب شد تا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از طریق رسانه و فضای مجازی برای همگان و جهانیان مشخص شود و قطعا جهاد و ایستادگی مردم فلسطین منجر به پیروزی نهایی آنان می‌شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم ۸۰۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان توزیع و برخی از پروژه‌های عمرانی در حوزه محرومیت‌زدایی با فرمان سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بهره‌برداری رسید.

  • منبع خبر : استانداری گیلان