پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز روابط عمومی
پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز روابط عمومی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛

فرماندار رشت طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

 مهندس علی فتح اللهی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرارسیدن این روز را به همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سطح ادارات مرکز استان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.

ماهیت روابط عمومی، ماهیتی ارتباط‌محور و مرتبط با افکار عمومی‌ست. افکار عمومی هم از روابط عمومی شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط همراه با احترام متقابل را طلب می‌کند.

بر همین اساس، نقش روابط عمومی علاوه بر وظایف درون‌سازمانی و دستگاهی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی مرتبط با آگاهی‌بخشی جامعه است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می دانم از تلاش های خالصانه و بی دریغ کلیه فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و ایفای نقش موثر همه فعالان عرصه روابط عمومی ادارات شهرستان رشت را در راستای ایفای وظایف سازمانی به ویژه در زمینه مقابله و مبارزه با بیماری کرونا، ارج نهاده و از خداوند منان سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه تلاشگران این عرصه را مسئلت نمایم.

                                                           علی فتح اللهی

                                                      فرماندار شهرستان رشت