تقدیر از مهندسان ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
تقدیر از مهندسان ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
مراسم تقدیر از مهندسان حوزه مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه و فناوری اطلاعات ستاد معاونت توسعه با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا )؛ به مناسبت گرامیداشت روز مهندس، مراسم تقدیر از مهندسان حوزه مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی  و مدیریت  فناوری اطلاعات ستاد معاونت توسعه  دانشگاه. با حضور دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، دکتر حامد ابراهیمی _ مدیربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
 در این مراسم، دکتر گل شکن با  اشاره به ارزش و جایگاه مهندسی در اصل بهره وری و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی ،گفت؛ شاکله و ستون پروژه های عمرانی و فنی دانشگاه را مهندسان شاغل در این حوزه تشکیل می‌دهند و این خود نشان دهنده اهمیت نقش مهندسین در رشد و پیشرفت کشور در ادوار گذشته و آینده است.
وی با اشاره به لزوم آموزش و استفاده از ظرفیت‌های آکادمیک در به روز نگاه داشتن سطح علمی بخش‌های مختلف دانشگاه، راه اندازی یک بخش مستقل پژوهشی در گروه فنی با هدف ارتقا سطح علمی و اصلاح برخی از فرآیند های مشکل ساز را ضروری دانست.
در ادامه مهندس رضا محمدی_مدیرمنابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی نیز با ارائه گزارش عملکرد سالانه این مدیریت، اظهار داشت؛ تاکنون ۵۴ پروژه عمرانی با زیربنای ۸۰۳۶ متر مربع و با ارزش دو میلیاردو ۵۸۰  ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.
 وی در خاتمه یادآور شد؛ برای سالی آتی ۷۵ پروژه عمرانی با زیربنای ۶۱۰۰۰ متر مربع در دست اقدام داریم که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  در هفته سلامت و دهه فجر افتتاح خواهند شد.
لازم به ذکر است؛ اهدا لوح تقدیر و تجلیل  از زحمات مهندسان حوزه مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و فناوری اطلاعات ستاد معاونت توسعه دانشگاه، پایان بخش مراسم امروز بود.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان