رژه شناورهای دریایی در بندرانزلی به مناسب ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی
رژه شناورهای دریایی در بندرانزلی به مناسب ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی
با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دیگر مسئولین شهرستان بندرانزلی رژه شناورهای دریایی به مناسب ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی در مجتمع بندری انزلی برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، صبح روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی رژه شناور های دریایی برگزار و صدای بوق شناورهای حاضر در این رژه و همچنین کشتی های تجاری پهلو گرفته در مجتمع بندری انزلی طنین انداز شد.

بیش از ۳۰ شناور اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، نیروی دریایی، دریابانی، محیط زیست، شیلات و هلال احمر در این رژه حضور داشتند که این شناور ها با ادای احترام و اهتزاز پرچم های مقدس نظام جمهوری اسلامی با آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و همچنین شهدای گرانقدار تجدید پیمان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، ۴۲ سال پیش در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پس از سال ها دوری از وطن در میان استقبال پرشور مردم قدم به خاک میهن اسلامی گذاشتند که به موجب آن، فصل جدید و درخشانی در تاریخ ایران آغاز شد.

ورود ایشان به کشور برای مردمی که تمام دوران مبارزاتی خود را از مسیر بیانیه و صداهای ضبط شده آن بزرگوار سپری کرده بودند، روزی فراموش نشدی بود.