ابلاغ احکام مطالباتی به کارفرمایان تامین اجتماعی بصورت کاملاً غیرحضوری
ابلاغ احکام مطالباتی به کارفرمایان تامین اجتماعی بصورت کاملاً غیرحضوری
در راستای اجرای طرح 3070 و در دومین هفته دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی ، امکان ابلاغ احکام مطالباتی به کارفرمایان بصورت کاملاً غیرحضوری فراهم گردید .

 به گزارش رشتستان به نقل از علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : بدنبال رونمایی صورت گرفته در دومین هفته دیجیتالی سازمان ، ابلاغ احکام مطالباتی کارفرمایان از این پس بصورت کاملاً غیرحضوری انجام می گیرد .

وی با بیان اینکه درراستای اجرای کامل طرح ۳۰۷۰ سازمان بمنظور توسعه فرایندهای غیرحضوری به ۳۰ خدمت ، امکان ابلاغ احکام مطالباتی برای بیش از هفتاد هزار کارفرمای دارای پرونده مطالباتی در استان گیلان فراهم گردیده است افزود : بر این اساس پیش بینی میگردد حدود ۲۰۰ هزار برگ ابلاغ سالانه از این روش ارسال گردد که کاهش هزینه ها و مراجعات و ترددها و تسریع و افزایش دقت از امتیازات آن میباشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در خصوص روش بهره مندی از این خدمت اظهار داشت : ارسال پیامک اطلاع رسانی به کارفرمایان دارای برگه مطالباتی مبنی بر مراجعه به سامانه و امکان مشاهده ابلاغیه مربوطه در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir  بستر مطمئنی است که در این راستا فراهم شده است .

گفتنی است، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی شامل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه ، صورتحساب و … است .