تقدیر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان از اقدامات سریع و مؤثر هلال‌احمر در طرح های ساحلی
تقدیر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان از اقدامات سریع و مؤثر هلال‌احمر در طرح های ساحلی
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری گیلان در نشست شورای مدیران هلال‌احمر از فعالیت های پیشگیرانه جمعیت استان در طرح‌های ساحلی تابستان ۱۴۰۲ تقدیر بعمل آورد

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان ؛ آیین تقدیر از روئسای شعب دارای طرح ساحلی با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و مدیران جمعیت استان برگزار شد.

محمد جلائی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه نیروهای امدادی هلال‌احمر برای جلوگیری از حوادث و غریق های احتمال در مناطق سالم سازی شده مخصوصا نقاط خطر آفرین نوار ساحلی چشمگیر بود ، یادآور شد: تمام تلاش ها بر این مهم اصل استوار بود تا با مدیریت جهادی و صحیح ، از جان گردشگران ساحلی که آشنایی با فنون شنا ندارند و در نقاط پرخطر حضور دارند حفاظت کنیم.

معاون سیاسی ، امنیتی استانداری گیلان اظهار داشت: مقایسه آمارها در سال های گذاشته نشان دهنده کاهش قابل توجه غرقی‌هاست و این مسأله نشان هنده هم پوشانی مطلوب تمامی دستگاه‌های دست اندرکار طرح ساحلی می‌باشد و تصریح کرد: نجات جان یک انسان بسیار ارزشمند است و پوشش مناسب و فعالیت های پیشگیرانه و متنوع هلال‌احمر موجب ایجاد منطقه امن و آرامش خاطر خانواده‌ها گردید.

محمد جلائی در ادامه نشست ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مدیر عامل هلال‌احمر گیلان در اجرای برنامه‌های گسترده خاطر نشان کرد : از فعالیت شبانه روزی نیروهای امدادی ، جوانان ، داوطلبان و کلیه مدیران هلال‌احمر که با تلاش خستگی ناپذیر ، رضایتمندی مردم را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان نیز ضمن خوش آمدگویی به مدعوین ، از همراهی استانداری در انجام مطلوب وظایف در نوار ساحلی تشکر نمودند و تصریح کردند: پوشش امدادی ، تبلیغات محیطی و مجازی هشدارهای امدادی در سطح شهر و فواصل بین شهری ، ایجاد فضای دوستدار کودک و اجرای برنامه‌های آموزشی در جشنواره‌های فرهنگی و گشت زن در نقاط خطر آفرین و حضور گسترده نیروهای امدادی و لجستیک هلال‌احمر در کنار تلاشهای ستودنی روئسای شعب ، کارکنان ، جوانان و امدادگران و نجاتگران به لطف خداوند باعث بدست آوردن نتایج بسیار درخشان گردید که خشنودی و امنیت روانی آحاد جامعه را فراهم آورد.

هادی سلیمی‌با اعلام اینکه اجرای پویش ملی غرق نشویم در نوار ساحلی بزرگترین عملیات امداد و نجات در طول سال است تاکید کردند: هلال‌احمر برای خدمت رسانی به مردم شریف استان و هموطنانیکه استان گیلان را هدف گردشگری خود انتخاب می‌کنند بصورت شبانه روزی در آمادگی کامل می‌باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از روئسای شعب مشارکت کننده در طرح ساحلی با حضور معاون سیاسی و امنیتی ، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران ارشد هلال‌احمر گیلان تقدیر بعمل آمد.

  • منبع خبر : هلال احمر گیلان