تحقق بودجه یکی از ملاک های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران مناطق است
تحقق بودجه یکی از ملاک های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران مناطق است
رحیم شوقی در جلسه برنامه ریزی تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اظهار داشت شهرداری ها به عنوان موثرترین نهاد شهری وظایف و خدمات گسترده ای را به عهده دارند.
 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی امروز در جلسه برنامه ریزی تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری با اشاره به اینکه شهرداری ها به عنوان موثرترین نهاد شهری وظایف و خدمات گسترده ای را به عهده دارند اظهار کرد: شهرداری ها به جهت رفع نیازهای نامحدود و منابع محدودی که در دسترس آنهاست ناگزیر به مدیریت منابع مالی بوده و این موضوع وجود بودجه را اجتناب ناپذیر کرده است.
وی برنامه ها و فعالیت هایی که باید انجام شود، میزان هزینه هایی که برای انجام این برنامه ها و فعالیت ها مورد نیاز است و منابع درآمدی قابل شناسایی و وصول را سه عنصر اصلی قابل تشخیص در لایحه بودجه عنوان کرد و افزود: تحقق منابع درآمدی بودجه در راستای توسعه شهری و افزایش کیفیت زندگی شهروندان فهیم رشت اثرگذار است.
شهردار رشت با تاکید بر تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری برای ارائه به شورای اسلامی شهر در بازه زمانی مقرر، بیان کرد: پیش بینی دقیق بودجه و اعلام نیاز و همچنین تعریف پروژه های عمرانی به منظور ارائه خدمات شهری حائز اهمیت است.
شوقی با تذکر به مدیران مناطق در تحقق منابع درآمدی بودجه سال جاری شهرداری رشت، تصریح کرد: یکی از ملاک های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران مناطق پنجگانه شهری تحقق بودجه است.
وی به اهمیت برنامه ریزی تداوم اجرای پروژه های عمرانی شهرداری رشت در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: پیش بینی های لازم به منظور برنامه ریزی تامین منابع مالی تکمیل پروژه های شاخص از جمله احداث پنج تقاطع غیر همسطح، بازگشایی مسیر خیابان سرگل، محور شهید سلیمانی (ژ۵) و پارک گیلانه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ انجام شود.
  • منبع خبر : شهرداری رشت