تشکیل جلسه بررسی وضعیت پروژهای آبرسانی در فرمانداری فومن
تشکیل جلسه بررسی وضعیت پروژهای آبرسانی در فرمانداری فومن
جلسه بررسی وضعیت پروژهای آبرسانی با حضور فرماندار، مدیر عامل شرکت آبفا و بخشدار مرکزی شهرستان فومن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر امور آبفای فومن بیان داشت: باتوجه به پیگیریهای انجام شده از سوی فرماندار شهرستان فومن، جلسه بررسی وضعیت پروژه های آبرسانی با حضور موسی فکور فرماندار، مازیار علیپور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان و بخشدار مرکزی شهرستان فومن در محل فرمانداری برگزار شد، در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر درخصوص روند پیشرفت این عملیات، فرماندار فومن باتوجه به مراجعات  مردم به فرمانداری، خواستار تسریع در اجرای پروژه ها شد.

وحید مهجور گفت: مدیر عامل شرکت با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب با تمام توان خود جهت خدمات رسانی به مشترکین در سطح شهر و روستا تلاش می کند، افزود در صدد هستیم تا با مساعدت فرمانداری و طرح در کمیته برنامه ریزی نسبت به جذب اعتبارات از طریق سازمان برنامه بودجه اقدامات لازم بعمل آوریم.

وی ادامه داد: مدیر عامل شرکت، فرماندار و سایر مسئولین از پروژه لوله گذاری و راه اندازی تاسیسات آب شرب گوراب پس و فتحلی محله که مجموعا آب شرب جمعیتی بالغ بر هزار و ۵۰۰ نفر ساکن روستاهای مذکور را تامین می کند بازدید کردند.

مهجور تصریح کرد: برای این پروژه تاکنون۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و جهت تکمیل آن نیاز به ۲۰ میلیارد ریال تامین اعتبار می باشد.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان