تشریک مساعی برای آگاه سازی مدیریت مصرف برق و گذر از پیک تابستان
تشریک مساعی برای آگاه سازی مدیریت مصرف برق و گذر از پیک تابستان
11 خرداد سالجاری دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان طی نشستی صمیمی به گفتگو با دکتر محمد باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان پرداخت.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛در این نشست دکتر هنرمند ضمن تشکر از همراهی صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی مباحث مربوط به حوزه برق اظهار داشت: تابستان سالجاری وضعیت صنعت برق بسیار ویژه و حساس تر از گذشته است زیرا باتوجه افزایش زودرس دمای هوا و افزایش مصرف برق، کاهش تولید در نیروگاههای برقابی، استخراج غیرمجاز رمزارزها و … مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

هنرمند ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان بجهت همراهی با اینشرکت در گذر از پیک مصرف تابستان گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و برنامه ریزی صحیح، از ظرفیت شبکه استانی باران برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به بهترین شکل استفاده کنیم .

 وی تاکید کرد : شبکه استانی باران بجهت محتوای آن،  توانمندی و تاثیر گذاری بسیار خوبی در استان دارا می باشد و رسانه ملی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و این امر باعث بهبود عملکرد مدیران در حل مشکلات مردم می شود و سازمانهای خدمات رسان نیازمند انتقاد و پیشنهاد بوده و صدا و سیمای استان در این زمینه نقش بسزایی دارد.

در ادامه دکتر باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن تشکر از تلاش های کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه استان یکی از مهمترین اهداف رسانه استانی است و صدا وسیمای مرکز گیلان همواره تلاش دارد تا در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش های مختلف قدم بردارد و با برقراری تعامل دوسویه می توان تا اندازه زیادی دستگاههای مختلف را در رسیدن به اهداف یاری کرد.

مدیر کل صدا و سیما بر پاسخگویی به موقع مسئولین و سازمان ها تاکید کرد و گفت:  صدا و سیما برای بیان بیش از بیش ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه های مختلف صنعت برق وهمراهی با این صنعت بویژه آگاه سازی مدیریت مصرف برق آمادگی کامل دارد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد با تعامل و همکاری دو سازمان، تولیدات محتوایی با موضوع مدیریت مصرف برق از طریق شبکه باران به سمع و نظر مردم شریف استان رسانده شود .