مصاحبه رادیویی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان
مصاحبه رادیویی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان
مهندس جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان طی مصاحبه رادیویی با برنامه شهر ما به سوالات مطروحه پاسخ داد .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛ معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان تاکید کرد: امسال زنجیره ای از عوامل باعث بروز مشکل کمبود انرژی برق در کل کشور شده است و از مهترین آنها می توان به افزایش زودرس دمای هوا و افزایش مصرف برق، کاهش تولید در نیروگاههای برقابی، استخراج غیرمجاز رمزارزها و … اشاره کرد.
بیدی گفت: تولید هر بیت کوین معادل ۱۰۰ سال مصرف برق یک خانه می شود و مردم می توانند با معرفی مراکز استخراج غیرقانونی رمزارز ضمن کمک به پایداری شبکه های برق، پاداش ۲۰ میلیونی دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: ساعات اوج مصرف ۱۳ الی ۱۸ است و مشترکین می توانند با تنظیم ترموستات کولر در دمای آسایش (۲۵ درجه)موجب  کاهش ۲۰ درصدی مصرف ماهانه ، می شود.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت گفت: بمنظور مدیریت بار مصرف در کل کشور و بمنظور جلوگیری از آسیب جدی به صنعت برق، جداول خاموشی نوبتی تهیه شده است که مشترکین می توانند با مراجعه به سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  از آنها اطلاع حاصل کنند.
وی در پایان تصریح کرد: اپلیکیشن کاربردی برق من تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین را بصورت آنلاین و غیرحضوری در ختیار آنان قرار می دهد و این اپلیکیشن نیز از طریق سایت شرکت قابل دانلود است .