به ۲۴۲ درخواست مراجعین توسط شرکت گاز گیلان در سال گذشته رسیدگی شد
به ۲۴۲ درخواست مراجعین توسط شرکت گاز گیلان در سال گذشته رسیدگی شد
در جلسات ملاقات مردمی مدیرعامل گاز گیلان در سال گذشته، به 242 درخواست مراجعین و متقاضیان رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال گذشته مجموعاً ۴۶ جلسه ملاقات مردمی در این شرکت برگزار شد و مراجعین محترم پس از تکمیل فرم درخواست توانستند با اینجانب و یا مسئولین مربوطه دیدار و طرح موضوع نمایند.

وی درخصوص روند رسیدگی به درخواست های مراجعین افزود: پس از طرح درخواست و مشکل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم برای رسیدگی به درخواست ها صادر و موارد درخواستی توسط روابط عمومی پیگیری و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

جمال نیکویی درخصوص بیشترین موضوعات مطروحه در این دیدارها گفت: بیشترین موضوعات مطرح شده در جلسات ملاقات مردمی هفتگی مربوط به درخواست شغل، قدرالسهم گاز و مشکل مربوط به تحصیل زمین و انشعاب ساختمان های فاقد پروانه بوده است.

مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه از همه مشترکین و متقاضیان درخواست کرد تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مشکلات و درخواست های خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های ارتباطی مجازی شرکت همچون سایت، نرم افزار موبایلی گاز، تلفن گویای ۳۴۱۴ و … ثبت و پیگیری کنند.

لازم به توضیح است در راستای سیاست پاسخگویی مناسب و شفاف به مراجعین و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته، روابط عمومی شرکت گاز روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ ظهر میزبان مراجعینی است که متقاضی ملاقات مستقیم با مدیر عامل می باشند.

  • منبع خبر : گاز گیلان