مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در برنامه زنده رادیویی از احداث ۹۸ فضای آموزشی با مشارکت ارزشمند خیرین در چهارسال اخیر خبر داد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در برنامه زنده رادیویی از احداث ۹۸ فضای آموزشی با مشارکت ارزشمند خیرین در چهارسال اخیر خبر داد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در برنامه زنده رادیویی از احداث 98 فضای آموزشی با مشارکت ارزشمند خیرین در چهارسال اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، صبح یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور در برنامه زنده دریچه، به صورت زنده با این برنامه رادیویی مرکز گیلان گفت و گو کرد.

مهندس علی دقیق در این برنامه ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی، اظهارداشت: در چهار سال اخیر ۱۴۴ فضای آموزشی با ۶۲۰ کلاس درس با زیربنای بالغ بر ۶۹ هزار ۶۷۷ مترمربع احداث و تقدیم آموزش و پرورش گردیده است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در گیلان به متوسط سرانه کشوری نزدیک است، خاطرنشان کرد: متوسط سرانه کشور در حال حاضر ۵/۲۱ مترمربع است و در استان گیلان نیز  با تلاش های صورت گرفته این سرانه به ۵/۳ رسیده بود.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به میزان مشارکت خیرین مدرسه‌ساز گفت: میزان مشارکت خیرین در چهار سال اخیر در سطح کشور بی نظیر بوده و ۹۸ فضای آموزشی با مشارکت ارزشمند آنان احداث شده است.

وی خدمات خیرین را در عرصه فضاهای آموزشی ماندگار دانست، تصریح نمود: در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند این عزیزان، چاپ و انتشار کتاب زندگی‌نامه سه خیر مدرسه‌ساز در دستور کار قرار گرفته و کتاب زندگی‌نامه دکتر محمدنقی نمک فروش خیر نیک اندیش مدرسه ساز، رو نمایی و دو کتاب دیگر نیز در اسرع وقت انجام خواهند پذیرفت.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان