تا کنون ۳۹۲ «هنرکارت» برای فعالان فرهنگ و هنر گیلان صادر شد
تا کنون ۳۹۲ «هنرکارت» برای فعالان فرهنگ و هنر گیلان صادر شد
مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به انتشار اسامی مرحله چهارم توزیع «هنر کارت» در استان، اظهار کرد: تا کنون برای 392 نفر از فعالان فرهنگ و هنر گیلان «هنرکارت» صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سجاد کوچک‌نژاد اظهار کرد: تا این لحظه طی چهار مرحله برای ۳۹۲ نفر از فعالان فرهنگ و هنر استان «هنر کارت» صادر شده است و به مرور برای دیگر اعضای تحت پوشش صادر خواهد شد.

مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دو هزار و ۳۲۷ نفر عضو صندوق در استان هستند، گفت: افراد تحت پوشش با مراجعه به تارنمای این اداره‌کل (زیر این خبر) می‌توانند با اطمینان از عنوان نامشان با در دست داشتن مدارک شناسایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دریافت هنر کارت خود اقدام نمایند.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که هنر کارت در مرحله چهارم برای آنان صادر شده است از امروز تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند تا کارت صادر شده را دریافت و آن را فعال نمایند، تصریح کرد: توزیع کارت از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعداز ظهر روزهای اداری در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (واقع در خیابان حافظ رشت) انجام شده و هنرکارت فقط به شخصی که کارت به نامش صادر شده تحویل می‌شود.

کوچک‌نژاد اظهار کرد: کارت هنرمندان برخی از شهرستان‌ها نیز به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان ارسال شده که به این عزیزان اطلاع داده شده است برای دریافت کارتشان به اداره شهرستان مراجعه نمایند.

وی تأکید کرد: کسانی که پیش از این (بر اساس اطلاعیه قبلی مبنی بر امکان دریافت کمک هزینه ۱۵ میلیون ریالی کرونا برای اهالی فرهنگ و هنر) از هنرکارت خود پول برداشت نکرده‌اند باید حتماً از طریق شعب بانک آینده در سراسر استان نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند، زیرا در غیر این‌صورت هنرکارتشان ابطال خواهد شد.

مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: فعالان فرهنگ و هنر استان به‌محض دریافت کارت، برای فعال‌سازی آن باید شماره ۱۶ رقمی کارت خود را با همان شماره همراهی که ثبت‌نام کرده‌اند به سامانه ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ ارسال نمایند. پس از گذشت ۲۴ تا ۴۸ ساعت از ارسال شماره به سامانه یادشده، رمز فعال‌سازی ارسال می‌شود.

کوچک‌نژاد در پایان با بیان اینکه در صورت مفقود شدن هنرکارت، دو میلیون ریال برای صدور کارت جدید از صاحب کارت دریافت خواهد شد، افزود: روند دریافت مجدد هنرکارت نیز طولانی است.

اسامی توزیع مرحله چهارم هنر کارت اصحاب فرهنگ و هنر استان گیلان

***

فهرست های قبلی برای یادآوری بازنشر می شود؛

امروز آخرین مهلت اسامی مرحله نخست است،

و مراحل دوم و سوم فقط تا ۲۵ بهمن برای اقدام فرصت دارند.

اسامی توزیع مرحله سوم هنر کارت اصحاب فرهنگ و هنر استان گیلان

اسامی توزیع مرحله دوم هنر کارت اصحاب فرهنگ و هنر استان گیلان

اسامی توزیع مرحله نخست هنر کارت اصحاب فرهنگ و هنر استان گیلان