دلجویی رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور از جنگلبانان مصدوم گیلان و قزوین
دلجویی رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور از جنگلبانان مصدوم گیلان و قزوین
رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور طی تماس تلفنی با دو تن از جنگلبانان استان گیلان و قزوین که در درگیری با قاچاقچیان چوب و متصرفان عرصه‌های منابع‌طبیعی مصدوم شده بودند، از آنها دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان گیلان، به گقته سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور، طی روزهای گذشته در درگیری‌ با قاچاقچیان چوب در لاکان رشت و متصرفان زمین در روستای انگل‌بر سیاهکل و همچنین اجرای حکم قضایی خروج از دام در روستای وروق شهرستان آوج، سه نفر از جنگلبانان گیلان و یک نفر از جنگلبانان استان قزوین دچار مصدومیت شدند.

صبح شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ دکتر مسعود منصور رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور طی تماس تلفنی با جنگلبان یاشا راعی رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان آوج و فرج زاده جنگلبان گیلانی به صورت تلفنی از آنها دلجویی و از جدیت آنها در انجام وظایف سازمانی تشکر و قدردانی کرد.
دکتر منصور حفاظت از جنگل‌ها و مراتع را وظیفه قانونی و راهبردی سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری بر شمرد و خاطرنشان کرد جنگلبانان علیرغم برخی کاستی‌ها و دشواری‌ها، عاشقانه از منابع‌طبیعی کشور پاسداری و صیانت می‌کنند و خوشبختانه اکثر مردم و دوست‌داران طبیعت همراه و همدل این قشر زحمتکش هستند.
منصور همچنین در گفتگوی تلفنی با مدیران کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری دو استان گیلان و قزوین، خواستار پیگیری جدی امور مربوط به سلامت جنگلبانان مصدوم و همچنین پیگیری قضایی عاملان این درگیری‌ها شد.
گفتنی است جنگلبانان مصدوم که بلافاصله پس از جراحت در بیمارستان بستری شده بودند، اکنون حال مساعد دارند.

 

  • منبع خبر : منابع طبیعی گیلان