بازدید شبانگاهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب
بازدید شبانگاهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب
در راستای آغاز سال تحصیلی جدید و باز گشایی دانشگاه، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی بازدیدی شبانه از خوابگاه دانشجویی پسرانه بوستان انقلاب ضمن دیدار با دانشجویان، مسایل و مشکلات پیش رو را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛  دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  علوم پزشکی گیلان در این بازدید با اشاره به خرید دو خوابگاه دانشجویی در سال گذشته اظهار کرد: با خرید دو خوابگاه دانشجویی ارشاد و شهید سلیمانی  افزایش رسانه رفاهی از۱۲/۵ به ۱۵/۳۰ را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش پذیرش دانشجویان، با وجود افزایش خوابگاه با محدویت هایی مواجه ایم که اختصاص خوابگاه های دانشجویی با اولویت دانشجویان راه دور ، انجام می شود.

دکتر مهرابیان با اشاره به قدمت خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب گفت :  این خوابگاه  به دلیل قدمت بالا با مشکلاتی مواجه است که در کنار همه این موارد لازم است  برای حفظ  اموال و امکانات موجود تلاش کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی همچنین از تجهیز سالن های ورزشی خوابگاه های دانشجویی خبر داد و گفت: سالن ورزشی امام خمینی (ره) لاکان بازسازی و تجهیز شده است و ما در تلاش هستیم با تامین اعتبار لازم نسبت به تکمیل تجهیزات ورزشی در سالن های ورزشی خوابگاه ها اقدام کنیم .

وی تصریح کرد : یکصد تخته تشک با توجه به فرسوده شدن تشک های قبلی برای خوابگاه های دانشجویی در ترم تحصیلی جدید ، خریداری شده است و همچنین گام های  بزرگی با حمایت های رییس دانشگاه در خصوص تغذیه دانشجویی برداشته شده که ما حصل این تلاش ها، افزایش کیفیت تغذیه دانشجویی و در نهایت رضایت مندی دانشجویان است .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش های اعضای شورای صنفی حاضر در این خوابگاه خاطر نشان کرد: شورای صنفی دانشجویان بازوان توانمند ما هستند و در واقع پل ارتباطی بین  دانشجویان و  مسئولان دانشگاه محسوب می شوند. قطعا” ما از هرگونه پیشنهادی که از سوی شما دانشجویان مطرح می شود ،  استقبال می کنیم .

لازم به ذکر است : در بازدید مذکور ؛ دکتر عبدالحسین امامی سیگارودی- مشاور رییس دانشگاه، دکتر سید جواد موسوی- مدیر حراست ، رحیم عبدسنبلی – مدیر تربیت بدنی و رییس اداره دانشجویی خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند./ص

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان