بیش از ۴۶ هزار متقاضی گاز در گیلان مشترک گاز طبیعی شدند
بیش از ۴۶ هزار متقاضی گاز در گیلان مشترک گاز طبیعی شدند
شرکت گاز استان گیلان هم راستا با گسترش سطح کیفی و تنوع خدمات گاز، با تمام توان در حال گازرسانی به مناطق باقیمانده استان می باشد و توانسته در سال 99، بیش از 46 هزار متقاضی گاز را بهره مند از گاز طبیعی کرده است.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام جذب بیش از ۴۶ هزار مشترک جدید گاز در سال گذشته در استان، بیان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ۳۱ درصد رشد داشته است.

حسین اکبر با بیان اینکه هم اکنون همه شهرها و ۲ هزار و ۸۰ روستای گیلان برخوردار از نعمت گاز طبیعی می باشند، اظهار داشت: با جذب مشترکین جدید در سال ۹۹، مجموع مشترکین گاز طبیعی در گیلان از مرز یک میلیون و ۱۴۰ هزار عبور کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه بر گازرسانی به روستاها و مناطق باقیمانده استان تأکید کرد و گفت: بالغ بر ۹۶ درصد عملیات گازرسانی صورت گرفته در سال گذشته متعلق به مناطق روستایی و دورافتاده استان بوده است.

وی در خاتمه از همه مشترکین و مصرف کنندگان بویژه مشترکین جدید گاز طبیعی درخواست کرد تا ضمن رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، کلیه خدمات مورد نیاز خود را از درگاه های الکترونیک همچون تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت و یا نرم افزار موبایلی شرکت گاز دریافت نمایند.